Basic English for Business to podręcznik do nauki języka angielskiego
zawierający zagadnienia związane z funkcjonowaniem firmy, takie jak np.:
- kontakty z klientami i dostawcami
- transakcje, kontrakty, umowy
- oferty, zamówienia i ich realizacja
- zebrania i spotkania
- negocjacje
- promocja produktów firm
- konkurencja i zdobywanie nowych rynków
- ekspedycja i transport
- praca w sekretariacie
Podręcznik składa się z trzech oddzielnie wydanych tomów zróżnicowanych
językowo ze względu na poziom zaawansowania. Każdy tom zawiera dziesięć lekcji, z
których każda składa się z:
- tekstu, dialogów, słowniczka (nagranych na płytę)
- wyjaśnień gramatycznych (podanych w języku polskim, w części nagranych na płytę),
- dużej liczby ćwiczeń o różnym stopniu trudności (większość ćwiczeń posiada
klucze).
Podręcznik przeznaczony jest dla studentów wyższych szkół ekonomicznych i
biznesowych, uczniów szkół pomaturalnych i licealnych o tym profilu kształcenia,
uczestników kursów językowych oraz tych wszystkich, którzy chcą się uczyć
samodzielnie języka angielskiego.
Wybierając ten podręcznik:
- poznasz słownictwo z dziedziny biznesu i ekonomii
- nauczysz się porozumiewać w języku angielskim w kontaktach zawodowych
- zyskasz solidne podstawy do dalszego pogłębiania umiejętności językowych
Książka z CD w formacie mp3.
390 stron oprawa miękka + CD ROM