ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

PRZEKONAJ PRACOWNIKÓW DO DBANIA O JAKOŚĆ PORADNIK MENEDŻERSKI


SZYMAŃSKA D. SZYMAŃSKI M. / DLA PEŁNOMOCNIKÓW KIEROWNIKÓW I SZEFÓW

wydawnictwo: DIFIN , rok wydania 2010, wydanie I

cena netto: 46.20 Twoja cena  43,89 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Książka stanowi kompendium wiedzy menedżerskiej, niezbędnej do skutecznego zarządzania jakością w firmie.

Bycie szefem, kierownikiem, pełnomocnikiem może być dzięki niej o wiele łatwiejsze. Jeśli odpowiadasz za jakość w swojej firmie, bez względu na zajmowane stanowisko jesteś menedżerem i potrzebujesz umiejętności postępowania z ludźmi. Przekonaj ich do dbania o standardy, uświadom im wagę dobrej jakości dla klienta, dla konkurencyjności firmy, dla ich własnej pracy. Naucz się przekonująco argumentować, przekazywać zadania, organizować zebrania, planować i oceniać szkolenia. Wykorzystaj audity wewnętrzne do skuteczniejszego kierowania firmą. W kolejnych rozdziałach znajdziesz łatwe do zrozumienia i wdrożenia przykłady sprawdzonych metod działania.


Spis treści:

 

Wprowadzenie, czyli po co czytać ten poradnik?

Rozdział 1. BUDOWANIE ŚWIADOMOŚCI JAKOŚCI. ROZMOWY Z PRACOWNIKAMI I KIEROWNICTWEM

1.1. Umiejętność menedżerska – budowanie zrozumienia dla wagi jakości w firmie

1.2. W praktyce firm. Rozmowa z kierownictwem i pracownikami
– metoda KMO

Zasada pierwsza – Korzyści

Zasada druga – Metody

Zasada trzecia – Oczekiwania

1.3. Podsumowanie

Rozdział 2. PRZEKONYWANIE PRACOWNIKÓW I AUDITORÓW DO FIRMOWYCH STANDARDÓW JAKOŚCI. WYWIERANIE WPŁYWU PRZEZ SKUTECZNĄ ARGUMENTACJĘ

2.1. Umiejętność menedżerska – wywieranie wpływu

2.2. W praktyce firm. Wykorzystanie praw perswazji w argumentowaniu

Prawo autorytetu

Prawo społecznego dowodu słuszności

Prawo limitu

Prawo zaangażowania i konsekwencji

Podpisanie się na kartce imieniem i nazwiskiem wzmaga poczucie zaangażowania

Prawo kontrastu

Prawo sympatii

2.3. Podsumowanie


Rozdział 3. PRZYJMOWANIE PRZEZ PRACOWNIKÓW ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA WYKONYWANE ZADANIA. PRAKTYCZNE WYKORZYSTANIE ANALIZY TRANSAKCYJNEJ

3.1. Umiejętność menedżerska – skuteczne porozumiewanie się

3.2. W praktyce firm

Pracownik uciekający od odpowiedzialności – postawa Dziecka

Zbyt opiekuńczy lub zbyt wymagający przełożony – postawa Rodzica

Przywracanie prawidłowych relacji – postawa Dorosłego

3.2. Podsumowanie


Rozdział 4. DELEGOWANIE PRACOWNIKOM OBOWIĄZKÓW W SYSTEMACH JAKOŚCI I KONTROLA ICH WYKONANIA

4.1. Umiejętność menedżerska: delegowanie zadań

4.2. W praktyce firm. Przekazywanie zadania z uwzględnieniem kompetencji i motywacji pracownika

Mistrz bez skrzydeł

„Nowy” w firmie

„Nie wiem i nie chcę wiedzieć”

Perły i gwiazdy

4.3. Podsumowanie

Rozdział 5. ORGANIZOWANIE I PROWADZENIE ZEBRAŃ

5.1. Umiejętność menedżerska – prowadzenie zebrań

5.2. W praktyce firm

Planowanie zebrania w taki sposób, by wszyscy przyszli i byli przygotowani do rozmowy

Prowadzenie zebrania operacyjnego – spotkanie w sprawach bieżących

Prowadzenie zebrania informacyjnego – spotkania w trudnych sytuacjach, przekazywanie informacji o planowanych w firmie zmianach

Realizowanie ustaleń z zebrania

5.3. Podsumowanie

Rozdział 6. SZKOLENIE PRACOWNIKÓW

6.1. Umiejętność menedżerska – prowadzenie szkolenia i ocena efektywności szkolenia

6.2. W praktyce firm

Planowanie szkolenia

Prowadzenie szkolenia

Prosta ocena efektywności szkolenia. Metodyka i wzory dokumentacji

Zaawansowana ocena efektywności szkolenia. Metodyka i wzory dokumentacji

6.3. Podsumowanie


Rozdział 7. AUDITOWANIE SYSTEMÓW ZARZĄDZANIA


7.1. Umiejętność menedżerska – projektowanie i realizacja auditów wewnętrznych

7.2. W praktyce firm

Kompetencje i role auditora

Cztery powody, dla których realizujemy audity wewnętrzne

Audit wewnętrzny w doskonaleniu systemu zarządzania za pomocą cyklu PDCA i metody DMAIC

Komunikacja w procesie auditu

7.3. Podsumowanie


Dodatek A.

SAMOOCENA UMIEJĘTNOŚCI MENEDŻERSKICH I PLAN ROZWOJU OSOBISTEGO

TEST SAMOOCENY UMIEJĘTNOŚCI MENEDŻERSKICH

PLAN ROZWOJU OSOBISTEGO


196 stron, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022