ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ: PRAKTYKI NAJLEPSZYCH NAJSKUTECZNIEJSZE METODY


HOLMES C./ SPRZEDAŻY I BUDOWNIA WIĘZI Z KLIENTEM

wydawnictwo: MT BIZNES , rok wydania 2010, wydanie I

cena netto: 49.20 Twoja cena  46,74 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Chet Holmes został nazwany „najznakomitszym fachowcem Ameryki w dziedzinie rozwoju biznesu”. Jego pierwsza i podstawowa rada to: skup się! Zamiast próbować osiągnąć mistrzostwo w czterech tysiącach strategii, skoncentruj się na garstce niezbędnych umiejętności, które silnie wpłyną na przekształcenie twojej firmy.

Zbyt wielu menedżerów łapie się każdej nowej tendencji, lecz nie potrafi przy żadnej wytrwać. Zamiast tego, mówi Holmes, skup się na dwunastu istotnych dziedzinach doskonałości – po jednej na raz – i ćwicz się w nich nieustannie z żelazną dyscypliną.

Zarządzanie sprzedażą pokazuje, jak zharmonizować i wyszlifować właściwie każdy aspekt działalności biznesowej, poświęcając zaledwie godzinę tygodniowo każdej znaczącej dziedzinie, którą chcesz udoskonalić. Tak jak zawodnik tenisa, który ćwiczy kilka godzin tygodniowo same bekhendy, aby osiągnąć mistrzostwo w grze, tak i ty możesz dzięki systematycznej pracy poprawić stan każdej kluczowej dziedziny interesów. Holmes proponuje sprawdzone strategie:

•    Zarządzania: naucz ludzi, jak pracować mądrzej, nie ciężej
•    Marketingu: uzyskaj większy oddźwięk za sprawą strony internetowej, reklamy, targów i public relations
•    Sprzedaży: doprowadź do doskonałości każdą akcję sprzedaży pracując nad sprzedażą, nie tylko w sprzedaży


Chet Holmes jest jednym z najwspanialszych nauczycieli marketingu, sprzedaży oraz biznesowego sukcesu we współczesnym świecie. Ta niewiarygodna książka zwielokrotni wyniki w każdej dziedzinie twojej działalności biznesowej.
- Brian Tracy, autor Jak przewodzą najlepsi liderzy

Wszystkie opowieści składające się na] Zarządzanie sprzedażą tworzą spójną całość, która pomoże twojej firmie istotnie zwiększyć sprzedaż, jeśli tylko jesteś dość rozsądny, by zastosować się do zawartych w książce wskazówek.
- Michael Gerber, bestsellerowy autor książek: E-Mit oraz Mit przedsiębiorczości


324 strony, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022