ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 46.20 43,89   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

TQM W ZARZĄDZANIU ZASOBAMI LUDZKIMI


SZCZEPAŃSKA K.

wydawnictwo: POLTEXT , rok wydania 2010, wydanie I

cena netto: 46.20 Twoja cena  43,89 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Przyczynkiem do powstania tej książki było nie tylko wieloletnie zainteresowanie problematyką zarządzania jakością, lecz również doświadczenie w projektowaniu, wdrażaniu i ocenie zarządzania jakością w polskich przedsiębiorstwach. Wnioski płynące z obserwacji i analizy stały się podstawą przemyśleń nad spójnością filozofii zarządzania jakością z zarządzaniem zasobami ludzkimi. Pozornie łatwa do określenia i wykorzystania ich zbieżność w praktyce zarządzania jakością okazała się ograniczeniem skuteczności systemu zarządzania jakością. Stąd wynika moje przeświadczenie o potrzebie nakreślenia współczesnych implikacji między zarządzaniem zasobami ludzkimi a jakością.


Wstęp

Rozdział 1
Zasoby ludzkie a filozofia kompleksowego zarządzania jakością (TQM)

1.1.Istota kompleksowego zarządzania jakością
1.2.Perspektywy kompleksowego zarządzania jakością
1.3.Zasady kompleksowego zarządzania jakością
1.4.Strategie jakości w obszarze zasobów ludzkich
1.5.Klienci wewnętrzni w koncepcji jakości

Rozdział 2
Motywacja w TQM

2.1.Motywacja kadry kierowniczej
2.2.Motywacja pracowników
2.3.Aspekty zarządcze motywacji

Rozdział 3
TQM a zarządzanie zasobami ludzkimi

3.1.Orientacja na pracownika
3.2.Jakość zasobów ludzkich
3.3.Analiza zasobów ludzkich
3.4.Podstawy zmian w podejściu do zarządzania zasobami ludzkimi

Rozdział 4
Wyzwania dla zarządzania zasobami ludzkimi

4.1.Zarządzanie zasobami ludzkimi w rozwiązaniach normatywnych
4.2.Controlling funkcji personalnej
4.3.Audit personalny

Rozdział 5
Wartość w zarządzaniu zasobami ludzkimi

5.1.Perspektywy wartości
5.2.Kapitał ludzki
5.3.Pracownik a wartość
5.4.Kapitał intelektualny
5.5.Kapitał intelektualny a zarządzanie jakością

Rozdział 6
Zadowolenie klienta

6.1.Definicje zadowolenia klienta
6.2.Zarządzanie zadowoleniem klienta
6.3.Zadowolenie klienta wewnętrznego

Rozdział 7
Koszty jakości a zarządzanie zasobami ludzkimi

7.1.Pojęcie kosztów jakości
7.2.Klasyfikacje kosztów jakości
7.3.System pomiaru kosztów jakości
7.4.Koszty jakości procesów personalnych

Rozdział 8
Model doskonałości EFQM a zarządzanie zasobami ludzkimi

8.1.Istota doskonałości
8.2.Model doskonałości
8.3.Samoocena zarządzania zasobami ludzkimi
8.4.Przykład samooceny

Bibliografia

Spis tabel

Spis rysunków

Indeks rzeczowy


280 stron, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022