ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

ZARZĄDZANIE STRATEGIĄ FIRMY


KRAWIEC F.

wydawnictwo: DIFIN , rok wydania 2011, wydanie I

cena netto: 52.90 Twoja cena  50,26 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

cena netto + 5% vat.


W publikacji omówiono proces strategicznego myślenia umożliwiający zarządom firm osiąganie nadzwyczajnych wyników działalności biznesowej – pozwalający poprawić ich zdolności zarządzania implementacją strategii i osiągać lepsze wyniki.

Ta książka jest czymś więcej niż wynikiem projektu badawczego. Jest także rezultatem rozległej wiedzy i doświadczenia praktycznego Autora w zakresie projektowania i wdrażania koncepcji i systemów zarządzania strategicznego dla wielu firm w USA, Kanadzie, Szwecji, Norwegii, Rosji, Mołdawii i w Polsce.

W książce prezentowano łatwy do pojęcia i implementacji system, który czytelnicy mogą wykorzystać w swoich firmach. Zarządzanie strategią nie jest łatwe. Autor wskazuje, jakich zdolności firmy potrzebują dla zbudowania i wdrożenia koncepcji i systemu implementacji strategii. Koncepcja, system i procesy są stosowane lub są przedmiotem weryfikacji w wielu wiodących firmach na całym świecie, podzielających swoje doświadczenia w zakresie sposobu, w jaki odniosły sukces i osiągnęły przewagę konkurencyjną.


Spis treści:

 

Od autora

Wprowadzenie

Rozdział 1. Istota i rola misji, wartości, wizji oraz strategii w procesie budowy systemu zarządzania strategią firmy

1.1. Podstawowe elementy strukturalne procesu budowy systemu zarządzania strategią

1.2. Misja

1.3. Podstawowe wartości

1.4. Wizja

Rozdział 2. Koncepcja strategii i jej ewolucja

2.1. Pojęcie strategii

2.2. Ewolucja koncepcji strategii

2.3. Strategia innowacji wartości

2.4. Nowe spojrzenie na strategię

Rozdział 3. System zarządzania strategią

3.1. Podstawowe fazy zintegrowanego systemu zarządzania strategią

3.2. Proces budowy i transformacji strategii

   3.2.1. Potwierdzanie zasadności deklaracji misji, wartości i wizji

   3.2.2. Analiza strategiczna

   3.2.3. Formułowanie strategii

3.3. Transformacja strategii

   3.3.1. Koncepcja i budowa mapy strategii

   3.3.2. Definiowanie mierników wyników działalności biznesowej

   3.3.3. Docelowe wartości liczbowe mierników wyników działalności biznesowej


Rozdział 4. Implementacja systemu zarządzania strategią

4.1. Podstawowe zasady i praktyki

4.2. Inicjatywy strategiczne

4.3. Alokacja zasobów

4.4. Wyznaczanie odpowiedzialności

   4.4.1. Utrzymywanie stanu pełnej gotowości funkcjonalnej systemu zbilansowanej karty wyników

   4.4.2. Zapewnienie efektywnej realizacji inicjatyw strategicznych

4.5. Tworzenie wydziału zarządzania strategią firmy

Bibliografia


184 strony, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022