ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 76.00 72,20   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

PO PIERWSZE ZŁAM WSZELKIE ZASADY CO NAJWIEKSI MENEDŻEROWIE NA ŚWIECIE


BUCKINGHAM M. COFFMAN C.

wydawnictwo: MT BIZNES , rok wydania 2001, wydanie I

cena netto: 76.00 Twoja cena  72,20 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Najwięksi menedżerowie świata wcale nie są do siebie podobni. Są wśród nich kobiety i mężczyźni, ludzie różnych ras, w różnym wieku. Mają różne style działania, różne cele. Ale pomimo tych różnic mają jedną wspólną cechę: zanim cokolwiek zrobią, najpierw złamią wszelkie zasady uznawane za mądre. Nie wierzą, że człowiek może osiągnąć wszystko, jeśli tylko się temu poświęci. Nie pomagają nikomu przezwyciężyć swoich słabości. Mają za nic Złotą Regułę. I jeszcze - jakby tego było mało - uważają, że można niektórych faworyzować.

Ze wstępu

PO PIERWSZE: ZŁAM WSZELKIE ZASADY to książka prezentująca wyniki zakrojonych na olbrzymią skalę badań wykonanych przez Instytut Gallupa w ciągu ostatnich dwudziestu pięciu lat. Wśród książek na temat zarządzania zajmuje pozycję wyjątkową. W krótkim czasie zdobyła uznanie w środowisku akademickim i wysoką pozycję na wszystkich najważniejszych listach bestsellerów od New York Timesa po Amazon.com. Książka dla wszystkich, którzy chcą poprawić swoją organizację.

MARCUS BUCKINGHAM jest liderem realizowanego przez Instytut Gallupa przez dwadzieścia lat projektu mającego na celu zidentyfikowanie najważniejszych cech wielkich menedżerów i wspaniałych miejsc pracy. Jest też starszym wykładowcą w Gallup's Leadership Institute (Instytucie Przywództwa przy Instytucie Gallupa).

CURT COFFMAN jest światowym liderem praktycznych rozwiązań oferowanych przez The Gallup Organization Workplace Management Practice (Instytut Zarządzania Miejscem Pracy przy Instytucie Gallupa). Jest stałym konsultantem do spraw tworzenia wydajnych miejsc pracy nastawionych na klienta.

Od ponad 60 lat Instytut Gallupa jest światowym liderem w pomiarze i analizie nastawień, opinii i zachowań. Pomimo iż firma jest znana przede wszystkim dzięki Gallup Poll (badanie opinii publicznej, szczególnie w sprawach politycznych), większość prac prowadzonych przez Instytut Gallupa polega na dostarczaniu miar, doradztwie i szkoleniach dla wielu największych światowych firm. Wśród klientów Gallupa można wymienić takie firmy jak: Audi, BankAmerica, Best Buy, Blockbuster, Carlson, Citigroup, Delta Air Lines, Fidelity, Marriott, Searle, Sears, Swissôtel i Toyota.

352 strony

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022