ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

MOJA STRATEGICZNA KARTA WYNIKÓW. MY BALANCED SCORECARD


FRIEDAG H., SCHMIDT W

wydawnictwo: BECK , rok wydania 2004, wydanie II

cena netto: 41.00 Twoja cena  38,95 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Publikacja jest aktualnie niedostępna

W publikacji przedstawiono koncepcję Balanced Scorecard - rewolucyjną metodę zarządzania strategicznego, coraz częściej wdrażaną zarówno w różnych jednostkach gospodarczych jak i w organizacjach non-profit. Opisano treść koncepcji i metodologię jej tworzenia, zamieszczono także wiele praktycznych przykładów oraz wskazówek. Polska wersja książki jest nie tylko tłumaczeniem oryginału niemieckiego. W dużej mierze uwzględnia ona polskie warunki rynkowe, polską mentalność i realia. Ostatni rozdział szczegółowo opisuje doświadczenia polskich przedsiębiorców w zakresie wykorzystywania koncepcji oraz prognozy związane z jej popularyzacją.

Pierwsza, oryginalna wersja książki "My Balanced Scorecard" ukazała się w Niemczech w 2000 r. Sprzedaż pozycji z miesiąca na miesiąc rosła, doprowadzając do tego, że bardzo szybko stała się bestsellerem na rynku niemieckim. Autorzy wersji niemieckiej Herwig Friedag i dr Walter Schmidt są niekwestionowanymi autorytetami z zakresu Balanced Scorecard na terenie krajów niemieckojęzycznych.


Niniejsza książka jest rzadkim przykładem publikacji niezwykle wartościowych. Z jednej strony propaguje nowoczesną, modną koncepcję i metodę zarządzania strategicznego i to w ujęciu akcentującym znaczenie wiedzy oraz organizacyjnego uczenia się. Z drugiej zaś strony, jest napisana niezwykle przystępnie i zilustrowana wieloma przykładami zaczerpniętymi wręcz z życia codziennego. Warto także podkreślić, iż opisywana "strategiczna karta wyników" jest raczej znana wyłącznie w wersji amerykańskiej, wywodzącej się z pomysłu R. Kaplana i D. Nortona. W tej książce można zapoznać się z jej rozwinięciem przez autorów niemieckich, charakteryzujących się poważnym doświadczeniem naukowym i doradczym.
Prof. dr hab. Piotr Banaszyk, Akademia Ekonomiczna w Poznaniu

Książka ta jest bardzo użytecznym, inspirującym materiałem faktograficznym, przydatnym do szkoleń z zakresu Strategicznej Karty Wyników. Autorzy rozwinęli koncepcję BSC w kilku kierunkach: wprowadzili nowe perspektywy, uwzględnili niezbędne aspekty psychologiczne, związane z formułowaniem i wdrażaniem BSC, uświadamiają, że Strategiczna Karta Wyników powinna być "garniturem szytym na miarę", pasującym do przedsiębiorstwa oraz potraktowali Strategiczną Kartę Wyników całościowo, jako proces zarządzania.
Dr Stefan Olech, Profesor Wyższej Szkoły Międzynarodowych Stosunków Gospodarczych w Gdyni, Kierownik Akademii Controllingu ODiTK


Herwig R. Friedag i dr Walter Schmidt - praktycy o największym doświadczeniu z zakresu Balanced Scorecard w tej części Europy. Nazywani są niemieckimi "ojcami Scorecard". Jako konsultanci przeprowadzili wiele wdrożeń w przedsiębiorstwach o różnej wielkości i należących do różnych branż.

Adrianna Lewandowska i Marcin Likierski - autorzy opracowania wersji polskiej, konsultanci i szkoleniowcy firmy BSC Consulting. Krajowi eksperci w zakresie BSC.

229 stron, miękka oprawa

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022