ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

JAK BUDOWAĆ SIECI KONTAKTÓW (NETWORKING)


SUTTON B.

wydawnictwo: PETIT , rok wydania 2003, wydanie I

cena netto: 38.00 Twoja cena  36,10 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Networking to jedno z tych pojęć, które istnieją od dawna, ale dopiero ostatnio stały się częścią słownictwa biznesowego. Kiedyś utrzymywane głównie dla celów towarzyskich, dziś sieci kontaktów służą wymianie informacji i usług w ramach grupy osób wzajemnie ze sobą powiązanych. Uważa się, że bez networkingu trudno obecnie marzyć o rozwoju kariery zawodowej.

Sam weź odpowiedzialność za rozwój swojej kariery - to przesłanie, które autor kieruje do czytelnika, rozważając zmiany w obecnym świecie pracy. W książce omawia między innymi kwestie:

- co to jest networking i jak można go wykorzystać w rozwoju własnej kariery zawodowej?

- sposoby budowania własnych sieci kontaktów poprzez staranny dobór i konsekwentne poszerzanie znajomości,

- techniki aranżowania spotkań networkingowych,

- niezbędne umiejętności interpersonalne i sposoby pozyskiwania przychylności rozmówców,

- networking jako gwarancja dostępu do ukrytego rynku pracy,

- wykorzystywanie networkingu w poszukiwaniach ukierunkowanych - próbach dotarcia do specyficznych pracodawców,

- networking jako metoda budowania swojej widoczności na rynku pracy.


Brian Sutton jest uznanym brytyjskim doradcą z zakresu zarządzania i rozwoju karier zawodowych, a także konsultantem w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi. Współpracuje zarówno z dużymi instytucjami brytyjskimi, jak i z klientami indywidualnymi, opracowując dla nich programy rozwoju karier zawodowych. Ma na swoim koncie szereg publikacji na temat rynku pracy, sposobów poszukiwania zatrudnienia, rozmów kwalifikacyjnych, oceny pracownika oraz sieci kontaktów zawodowych.


Nieumiejętność stworzenia sobie odpowiedniej sieci kontaktów może spowodować, że będzie Ci bardzo trudno sprostać sytuacji nagłej utraty pracy na przykład w wyniku redukcji zatrudnienia. Networking wymaga czasu. Nie czekaj więc, aż zaczniesz desperacko poszukiwać pomocy - wtedy będzie za późno.

Książka wzbogacona została wielką liczbą przykładów z życia, wypowiedzi praktyków, list kontrolnych oraz wzorów korespondencji.

113 stron

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022