Celem książki jest
prezentacja źródeł informacji zarządczej oraz możliwości jej wykorzystania w
procesie formułowania i realizacji strategii.
W opracowaniu:
- dokonano przeglądu
różnych szkół myślenia strategicznego,
- zaproponowano model
systemu informacji strategicznej,
- omówiono źródła
pozyskiwania niezbędnych informacji,
- poddano analizie
nowoczesne narzędzia rachunkowości zarządczej pod kątem dostarczania informacji dla
formułowania i realizacji strategii.
Opracowanie niniejsze -
wskazując na możliwości wykorzystania informacji z nowoczesnej rachunkowości
zarządczej w procesie formułowania i realizacji strategii przedsiębiorstwa-stanowi
niezbędne kompendium wiedzy dla menedżerów i ekspertów zajmujących się zarządzaniem
strategicznym.
Spis terści
Rozdział 1 Rola i znaczenie
strategii dla sukcesu przedsiębiorstwa
Rozdział 2 Struktura
procesu budowy i realizacji strategii w przedsiębiorstwie
Rozdział 3 Źródła
informacji dla formułowania i realizacji strategii
Rozdział 4 Koncepcja
Systemu Informacji Strategicznej (SIS)
Rozdział 5 Narzędzia
nowoczesnej rachunkowości zarządczej dla formułowania i realizacji strategii
293 strony