ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

BIG BLUE LEKCJE PRZYWÓDZTWA I TAKTYKA UZDRAWIANIA PRZEDSIĘBIORSTW


SLATER R.

wydawnictwo: IFC PRESS , rok wydania 2000, wydanie I

cena netto: 75.90 Twoja cena  72,11 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Publikacja jest obecnie niedostępna


Big Blue to czarowna saga o tym w jaki sposób, zgodnie ze swoją legendą, Lou Gerstner zakasał rękawy, zabrał się do ciężkiej pracy i wybawił IBM od prawie stuprocentowej śmierci, zamieniając ją w podręcznikowy przykład cudotwórstwa w uzdrawianiu firm. To książka o tym, w jaki sposób Gerstner przekonywał o konieczności szybkiego działania w firmie, która zaczęła identyfikować agresywność z dyshonorem i wyprowadził Big Blue z 8 miliardów dolarów straty w 1993 roku do 3-miliardowego zysku w 1994 - nie mające precedensu, ponad 11-miliardowe uzdrowienie firmy!

Robert Slater od ponad 25 lat pisze dla magazynów Time i Newsweek oraz dla agencji UPI. Jest autorem kilku bestsellerowych pozycji z dziedziny biznesu, między innymi Jack Welch and GE Way, Ovitz: The Inside Story of Hollywood's Most Controversial Powerbroker uznanej przez The New York Times za bestseller z dziedziny biznesu, Get Better or Get Beaten: 31 Leadership Secrets from GE's Jack Welch oraz Soros: The Life, Times & Trading Secrets of the World's Greatest Investor.

SPIS TREŚCI

Deep Blue do Pana Kasparowa: Szach mat!

Część I SPIRALA ŚMIERCI I ZBAWCA

Rozdział 1: Nie bierz sukcesu za pewnik

Rozdział 2: Arogancja może Cię zgubić

Rozdział 3: Ludzie z zewnątrz wiedzą więcej niż Ci się wydaje

Rozdział 4: Uwielbiam pokonywać rywali

Część II JAK SIĘ OŻYWIA FIRMĘ W TARAPATACH

Rozdział 5: Selekcję ofiar czas zacząć

Rozdział 6: Koniec chińskiej tortury wodnej

Rozdział 7: Plan gry wygląda nieźle

Część III JAK SIĘ TWORZY NOWĄ KULTURĘ KORPORACYJNĄ

Rozdział 8: Nie ogłaszaj upadłości: dzielenie nie jest łatwe

Rozdział 9: Głoś nową kulturę i żyj według niej, tylko tak będzie ona mogła zaistnieć

Rozdział 10: Jeżeli to będzie konieczne, odsuń na bok starą kulturę firmy, byle szybko i sprawnie

Rozdział 11: Nie przejmuj się wielkimi wizjami

Rozdział 12: Nie ma nic ważniejszego niż realizacja biznes planów

Część IV JAK SIĘ POZBYĆ SAMOZADOWOLENIA W FIRMIE

Rozdział 13: Nie marnuj czasu, przejdź do sedna!

Rozdział 14: Stawiaj wysokie wymagania: nie zgadzaj się na przeciętność

Rozdział 15: Wyrażaj pewność siebie, pokaż, że jesteś liderem

Rozdział 16: Bądź wojowniczy - rozwiń agresywną strategię przejęć

Rozdział 17: Jaki jest Lou Gerstner: nie pozwolę Panu wejść do mojej głowy

Część V TO JEST KLIENT, GŁUPCZE!

Rozdział 18: Wystarczy już arogancji i dystansu

Rozdział 19: Słuchaj klientó w - oni najlepiej wiedzą czego im potrzeba

Rozdział 20: Wybieraj produkty, które klienci chcą kupować

Część VI TYLKO ROZWÓJ ZABEZPIECZA PRZYSZŁOŚĆ

Rozdział 21: Potrzebujemy pracy zespołowej, ale musi być tam miejsce na ducha przedsiębiorczości

Rozdział 22: Zmień kierunek taktyki uzdrawiania: zakończ redukcję kosztó w, szukaj przychodów

Rozdział 23: Jeżeli nie przewodzisz, nie istniejesz

Część VII SZUKANIE NOWYCH RYNKÓW, NOWYCH MOŻLIWOŚCI

Rozdział 24: Na usługach można zarabiać

Rozdział 25: Nie sprzedawaj produktó w, sprzedawaj rozwiązania

Rozdział 26: Wykorzystaj przestrzeń cybernetyczną, to następne wielkie wyzwanie biznesu

Rozdział 27: Czy świat jest przygotowany na komputery sieciowe?

Rozdział 28: Przybliżając się do kilkunastoprocentowego wzrostu

Część VIII O PRZYSZŁOŚCI

Rozdział 29: Kiedy zdaje Ci się, że już skończyłeś, dopiero masz kłopoty

Epilog

Podziękowania

Uwagi końcowe

Indeks

351 STRON

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022