Książka ma charakter
podręcznika, ostatecznie obala mit, jakoby sprzedawcy nie można byto wyszkolić, gdyż
żyłkę handlowca trzeba mieć w genach. Po przestudiowaniu tej książki każdy ma
szansę zostać genialnym sprzedawcą.
Autorzy opisują dwanaście
cech, którymi powinien się odznaczać handlowiec profesjonalista, a także dwanaście
rozmaitych rodzajów inteligencji, koniecznych do prowadzenia skutecznej sprzedaży.
Dzięki obszernemu testowi
czytelnik może ocenić swoje umiejętności i zlokalizować obszary wymagające dalszego
doskonalenia. W ten sposób każdy zyskuje szansę maksymalnego wykorzystania wiedzy
zawartej w ćwiczeniach.
Znajomość "zasady
bólu i przyjemności" w dziedzinie motywacji pozwoli przyszłemu liderowi sprzedaży
zrozumieć, co takiego skłania ludzi do kupowania określonych produktów. Dzięki
metodzie "pełnego obrazu" czytelnik będzie mógł skuteczniej prowadzić
prezentacje handlowe.
Zasadniczym elementem
książki jest dziennik genialnego sprzedawcy - studniowy program ćwiczeń oparty na
metodzie dwunastu cech.
Po zakończeniu szkolenia
odkryjesz w sobie wszystkie kluczowe zalety handlowca w życiu zawodowym i osobistym,
znacząco i trwale poprawisz skuteczność wszystkich swoich poczynań. Mistrzostwo jest
na wyciągnięcie ręki!
260 stron