ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

INNOWACYJNOŚĆ I JAKOŚĆ W STRATEGII ROZWOJU FIRMY ZARZĄDZANIE PRODUKOWY


CHODYŃSKI A.

wydawnictwo: HUMANITAS , rok wydania 2003, wydanie I

cena netto: 17.00 Twoja cena  16,15 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Dr hab. nauk ekonomicznych Andrzej Chodyński pełni funkcję profesora i dyrektora Instytutu Zarządzania i Marketingu w Wyższej Szkole Zarządzania i Marketingu w Sosnowcu. Uprzednio był profesorem i Kierownikiem Katedry Systemów i Technik Zarządzania Politechniki Łódzkiej (filia w Bielsku-Białej).

W prezentowanej monografii zainteresowania naukowe autora wiążą się z problematyką strategii produktu przemysłowego w odniesieniu do tematyki innowacyjności, jakości i ekologiczności w zarządzaniu rozwojem firmy, która realizuje założenia orientacji marketingowej.

Aktualnie autor zajmuje się aplikacją rozwiązań innowacyjnych dla gospodarki, jako profesor i z-ca Dyrektora Beskidzkiego Instytutu Tekstylnego ds. Badań i Rozwoju oraz jako Przewodniczący Zarządu Stowarzyszenia Producentów Geotekstyliów.

176 stron

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022