ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

ZAWÓD MENEDŻER


DRUCKER P.F.

wydawnictwo: MT BIZNES , rok wydania 2004, wydanie I

cena netto: 74.50 Twoja cena  70,78 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Od niemal wieku Peter Drucker inspiruje i kształci menedżerów - i wpływa na naturę biznesu - swoimi znaczącymi artykułami publikowanymi w Harvard Business Review. Przekazujemy do rąk czytelnika bezcenny zbiór jego najznakomitszych prac, wybranych i opatrzonych wprowadzeniem przez Nan Stone - redaktora Review.

Jako jeden z czołowych myślicieli, praktykujących i analizujących zarządzanie, Drucker wyszukał, zidentyfikował i zbadał najważniejsze problemy, wobec których stają menedżerowie, poczynając od strategii korporacyjnej, a kończąc na stylach zarządzania i przemianach społecznych. Ze swojej wyjątkowej perspektywy, książka ta daje nam niespotykaną możliwość śledzenia ewolucji wielkich przemian w naszych miejscach pracy i jaśniejszego zrozumienia roli zarządzających, nieustannie starających się równoważyć zmienność i ciągłość.

Dziś staramy się strategicznie odnieść te ważne artykuły i eseje do dwóch jednoczących elementów: pierwszego skoncentrowanego na "Obowiązkach menedżerów", a drugiego skupionego na "Świecie menedżera". Zbiór ten uzupełniony wywiadem z Peterem Druckerem "Menedżer postkapitalistyczny" i dającą do myślenia przedmową samego Petera Druckera jawi się jako kompletny obraz teorii i praktyki zarządzania, zarówno takiej, jaka była kiedyś, jak i takiej, jaka kiedyś będzie.

Natchnione perspektywą, która również dziś zachowała swoje znaczenie, eseje te przedstawiają Druckera od jego najlepszej strony: jako człowieka bezpośredniego, mądrego i wymagającego. Książka Petera Druckera Zawód menedżer , którą przeczyta każdy, kto interesuje się zarządzaniem, o której dyskutował i która będzie dla niego źródłem wspaniałych przeżyć, jest darem jednego z najbardziej szanowanych i płodnych autorów Harvard Business Review, propozycją zawsze na czasie.

Peter Drucker jest pisarzem, nauczycielem i konsultantem, którego dwadzieścia dziewięć poprzednich książek zostało wydanych w ponad dwudziestu językach. Jest założycielem Fundacji The Peter F. Drucker Foundation for Nonprofit Management, doradcą wielu rządów, instytucji służb publicznych oraz największych korporacji. Nan Stone jest redaktorem Harvard Business Review.


Spis treści

Przedmowa: Przyszłość, która już się wydarzyła

Wprowadzenie

Część I. Obowiązki menedżera

1. Teoria biznesu

2. Skuteczna decyzja

3. Jak podejmować decyzje w sprawach ludzkich

4. Wielka potęga małych pomysłów

5. Dyscyplina innowacji

6. Zarządzanie dla osiągania efektywności w biznesie

Część II. Świat menedżera

7. Informacja naprawdę potrzebna menedżerom

8. Nastanie nowej organizacji

9. Nowe społeczeństwo organizacji

10. Czego mogą się nauczyć firmy biznesowe od instytucji non profit

11. Nowe wyzwanie produktywności

12. Zarządzanie a funkcjonowanie świata

13. Menedżer postkapitalistyczny

Przypisy

Indeks

O autorze

322 strony, twarda oprawa z obwolutą

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022