Co powoduje, że postrzegamy pewne osoby jako te, które niezależnie od sytuacji
zawsze wiedzą, co powiedzieć?
Co zrobić, aby podczas niezwykle ważnego spotkania lub prezentacji nie znaleźć się
w kłopotliwej sytuacji z powodu braku odpowiednich słów?
Jakich argumentów użyć, aby przekonać kontrahentów do swoich racji?
Dzięki zastosowaniu kilku prostych technik komunikacji oraz odpowiedniemu
sformułowaniu myśli i argumentów można nie tylko budować swój pozytywny wizerunek,
ale również osiągnąć zamierzony cel - wystarczy sięgnąć po gotowe i sprawdzone
rozwiązania!
"Wystąpienia publiczne i profesjonalna korespondencja" to praktyczny
poradnik z przykładami gotowych rozwiązań dla wszystkich tych, którzy w trosce o
wizerunek swój i reprezentowanej przez siebie organizacji dostrzegają, jak istotne jest
właściwe formułowanie i wyrażanie myśli. Zamieszczone w książce gotowe listy oraz
wzory wystąpień z pewnością okażą się niezastąpione w codziennej pracy każdego
menedżera!
Wystąpienie publiczne z okazji prezentacji nowego produktu
Ważny komunikat w sprawie likwidacji oddziału firmy
List gratulacyjny z okazji awansu podwładnego
- to tylko niektóre sytuacje, w których z powodzeniem można wykorzystać tę
książkę.
194 strony