ksiazki24h.pl
wprowad¼ w³asne kryteria wyszukiwania ksi±¿ek: (jak szukaæ?)
Twój koszyk:   0 z³   zamówienie wysy³kowe >>>
Strona g³ówna > opis ksi±¿ki

MBA BOX PRAKTYCZNE IDEE NAJTʯSZYCH UMYS£ÓW BIZNESU


KURTZMAN J. RIFKIN G. GRIFFITH V.

wydawnictwo: MT BIZNES , rok wydania 2005, wydanie I

cena netto: 111.00 Twoja cena  105,45 z³ + 5% vat - dodaj do koszyka

Tytu³ jest niedostêpny


Praktyczne idee najtê¿szych umys³ów biznesu

W ¶wiecie biznesu idee naprawdê siê licz±. Ci, którzy maj± wielkie pomys³y i je realizuj±, maj± najwiêksze szanse sukcesu. MBA - box mo¿e byæ cennym materia³em dla ka¿dego, na ka¿dym etapie kariery zawodowej. Najbystrzejsze umys³y ¶wiata biznesu wypowiadaj± w tej ksi±¿ce swe wnikliwe opinie na takie tematy jak innowacja, marketing, finanse czy strategia, przedstawiaj±c pobudzaj±ce do my¶lenia i przydatne praktycznie punkty widzenia na te g³ówne zagadnienia dzia³alno¶ci gospodarczej.

Dla ludzi z wieloletnim do¶wiadczeniem jest to przewodnik po najnowszych koncepcjach, intelektualna od¿ywka umo¿liwiaj±ca kontynuowanie gry na najwy¿szym poziomie. Dla tych, którzy dopiero startuj±, to cudowny sposób, by szybko nabraæ prêdko¶ci i pokazaæ wszystkim licz±cym siê osobom, ¿e jest siê prawdziwym graczem".
- Larry Bossidy, emerytowany prezes i dyrektor generalny Honeywell International, wspó³autor ksi±¿ki Realizacja: Zasady wprowadzania planów w ¿ycie (Execution: The Discipline of Getting Things Done)

W ksi±¿ce "MBA - box" najtê¿sze umys³y biznesu pokazuj± czytelnikowi, w jaki sposób podstawowy program studiów zarz±dzania sprawdza siê w realnym ¶wiecie. Ludzie tacy jak Michael Porter, Rosabeth Moss Kanter, Adrian J. Slywotzky, Warren Bennis czy Bill George przedstawiaj± ca³y pakiet pomys³ów i narzêdzi, które mog± przy¶pieszyæ karierê zawodow± czytelnika i u³atwiæ mu wniesienie dodatkowej warto¶ci do jego organizacji. Z ksi±¿ki mo¿na na przyk³ad dowiedzieæ siê:

Dlaczego finanse nie sprowadzaj± siê do manipulowania liczbami, lecz maj± ogromne znaczenie dla trwa³ego rozwoju, upowszechniania siê bogactwa i tworzenia miejsc pracy.

Co to jest strefa zysków i sk±d wiadomo, czy firma w niej siê znajduje.

Na czym polega umiejêtno¶æ przekszta³cania pomys³u czy wynalazku w produkt rozwi±zuj±cy jaki¶ problem rynku.

Jak ³±czyæ potrzeby firmy - produkowanie i rozwój - z potrzebami ¶rodowiska, by trwale je zaspokajaæ.

Jakie s± najnowsze idee marketingowe w dziedzinie zarz±dzania mark±, wyceny, oddzia³ywania na cykl ¿ycia produktu i nadawania wyró¿nionej pozycji produktowi, który by³ traktowany jak towar masowy.

I jeszcze wiele wiêcej!


Joel Kurtzman jest g³ównym partnerem ds. nowatorskich rozwi±zañ i innowacji w PricewaterhouseCoopers. By³ redaktorem i dziennikarzem w "New York Times" oraz redaktorem "Harvard Business Review"; jest za³o¿ycielem i redaktorem pisma "Strategy + Business".


Spis tre¶ci

Wprowadzenie

1. Innowacja

W jaki sposób dochodzi do prze³omu?

2. Zrównowa¿enie i ¶rodowisko

Firma, która robi tylko pieni±dze, to kiepska firma

3. Finanse i rachunkowo¶æ

Utracona niewinno¶æ - rzetelna wiedza o liczbach i ich znaczeniu

4. Strategia

Pamiêtaj, by skrêciæ w dobr± stronê - o znaczeniu kierunku strategicznego

5. Zarz±dzanie

Dostawaæ pieni±dze za sukcesy innych

6. Zasoby ludzkie

Dlaczego mózgi przebijaj± miê¶nie?

7. Jak byæ liderem

I prze¿yæ, aby o tym opowiedzieæ

8. Marketing

"Dowiedz siê, czego chc± i jak to chc± otrzymaæ - i daj im to w taki w³a¶nie sposób"

9. Komunikacja

"G³upiec gada, a mêdrzec mówi"

10. Pomiêdzy ustami a brzegiem pucharu

Dobre pomys³y, które nie wypali³y

Przypisy
Autorzy tekstów
Podziêkowania
Indeks

489 stron, format 175/229, oprawa twarda, w pude³ku

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytu³ polskojêzyczny lub anglojêzyczny jest aktualnie na pó³ce ksiêgarni.

 
Wszelkie prawa zastrze¿one PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022