ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 55.00 52,25   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

MADE IN CHINA CZEGO ZACHODNI MENEDŻEROWIE MOGĄ NAUCZYĆ SIĘ OD PIONIER


SULL D.

wydawnictwo: AKADEMIA SUKCESU , rok wydania 2006, wydanie I

cena netto: 55.00 Twoja cena  52,25 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Czego zachodni menedżerowie mogą nauczyć się od pionierów chińskiej przedsiębiorczości?

Zdrowa strategia konkurowania na nieprzewidywalnych rynkach

Amerykańscy przedsiębiorcy, począwszy od Henry'ego Forda do Billa Gatesa, przeszli do legendy z powodu roli, jaką odegrali w gospodarce USA. Niewiele jednak wiemy o pionierach drugiej co do wielkości gospodarki świata.

Poprzez burze i zawirowania ostatniej dekady (w tym zmiany prawa, sporadyczny dostęp do kapitału oraz wejścia zagranicznych koncernów) kilka wyrosłych z miejscowego gruntu firm odniosło w Chinach nadzwyczajny sukces, choć setki rywali padły.

Jak zwycięzcy tego dokonali? Czego zachodni menedżerowie mogą nauczyć się o konkurowaniu na chińskich lub innych nieprzewidywalnych rynkach? W książce "Made In China" Donald N. Sull przedstawia osiem z tych imponujących przedsięwzięć, aby odsłonić tajemnicę ich zaskakującego sukcesu. Przekonuje, że na niepewnych rynkach te firmy odnoszą sukces, które szybciej i bardziej efektywnie, a zarazem systematycznie reagują na uderzenia zagrażające ich egzystencji, wyrzucając mniej udanych rywali z rynku.

Szybciej chwytają większe szanse, co zapewnia im lepszą pozycję na przyszłość. W okresach względnego spokoju stosują strategię "aktywnego oczekiwania" nieustannie przewidując i reagując na wyłaniające się zagrożenia i szanse szybciej niż konkurencja.

"Książka Sulla realizuje dwa ambitne cele: konstruuje dobre narzędzie do działania w zmiennej gospodarce i przedstawia bogatą charakterystykę chińskich mistrzów biznesu. Sull jest wschodzącą gwiazdą międzynarodowego managementu, a Chiny stanowią jedną z najważniejszych i najbardziej dynamicznych gospodarek. "Made In China" to świetne połączenie talentu i tematu. Książka ta powinna znaleźć się na półce każdego patrzącego w przyszłość menedżera." Robert Kennedy, dyrektor wykonawczy William Davidson Institute oraz profesor w Michigan Business School

"Sull błyskotliwe wykorzystał studium poświęcone czołowym chińskim przedsiębiorcom do nakreślenia mapy niezbędnej do nawigacji po dynamicznych i wysoce nieprzewidywalnych rynkach XXI wieku. Obowiązkowa lektura dla tych, którzy chcą budować własny sukces."
Bill Coleman, założyciel, były prezes oraz dyrektor naczelny BEA Systems, Inc.

"Nie ma na świecie gospodarki równie ważnej i jednocześnie tak słabo rozumianej, jak chińska. W swojej wnikliwej książce Sull pomaga nam zrozumieć, w jaki sposób funkcjonują niektóre najważniejsze chińskie spółki. Opowiedziane historie jednocześnie szokują i uspokajają. Książka może pomóc każdemu przedsiębiorcy zrozumieć, jak uchwycić szansę i zarządzać ryzykiem, spróbować czegoś nowego."
Bob Higgins, główny partner zarządzający, Highland Capital Partners


SPIS TREŚCI

Nota do czytelnika

Podziękowania

Przedstawienie graczy

Przyszłość we mgle

Rozpoznawanie przyszłości

Wyprzedzanie konkurencji w cyklu SAPE

Budowa elastycznej hierarchii

Dynamiczne zarządzanie relacjami

Naprzód po złoto

Odpowiednia wielkość firmy

Przewodzenie w nieprzewidywalnym świecie

Suplement: Projekt badawczy i metodologia

Przypisy

O Autorze

300 stron, miękka oprawa ze skrzydełkami

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022