ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

SZTUKA SPRZEDAŻY. ZOSTAŃ HANDLOWCEM Z LUDZKĄ TWARZĄ


GARDNER CH.

wydawnictwo: HELION ONE PRESS , rok wydania 2006, wydanie I

cena netto: 37.00 Twoja cena  35,15 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Zostań handlowcem z ludzką twarzą
  • Dlaczego większość handlowców zarabia za mało: błędy w myśleniu o sobie i klientach
  • Ustalanie ceny sprzedaży: ile klient chce, a ile może wydać
  • Budowanie porozumienia z różnymi typami klientów: wyszczekanymi, niezdecydowanymi, potakującymi, niezadowolonymi

Zasada, jaką kierowałem się przez ostatnie 30 lat w zawodzie handlowca, jest prosta: nie ograniczaj się do oferowania klientowi produktów. Nie nakłaniaj go do czegoś, czego nie chce. Pokaż mu, że jesteś człowiekiem takim, jak on, który stoi po jego stronie. Zyskaj w jego oczach szacunek i bądź wiarygodny. Nie miej wątpliwości: to Ty jesteś sprzedawanym towarem, bo ludzie kupują ludzi, a oferowane produkty oceniają dopiero później. Opanuj metody opisane w tej książce, a klienci będą traktować Cię jak sojusznika, a nie domokrążcę.

Problem z większością sprzedawców polega na tym, że gdy już opanują jakąś metodę, przestają się uczyć. Myślą, że są dobrzy, a tymczasem inni przejmują ich klientów. Nie popełnij tego błędu. Poznaj metody sprzedaży - dobre i sprawdzone - i zacznij je stosować. Dowiedz się:

  • jak zdobywać dobre rekomendacje,
  • jak sprawdzić, czy klient nie kłamie, mówiąc o tańszej i lepszej ofercie konkurenta,
  • jak handlowiec może zaskarbić sobie szacunek klienta,
  • jak docierać do decydentów w firmie klienta,
  • jak zatrzymywać dobrych klientów,
  • jak radzić sobie w trudnych chwilach, gdy dajesz z siebie wszystko, a nie osiągasz wyników.

Spis treści

Wstęp

Rozdział 1. Sprzedaż jako forma sztuki

Rozdział 2. Presja wyników

Rozdział 3. Co sprzedajesz?

Rozdział 4. Kontakty z klientami

Rozdział 5. Sprzedawanie

Rozdział 6. Osiąganie celów i podwyższanie wyników sprzedaży

Rozdział 7. Radzenie sobie z porażkami i okresami zastojów

Rozdział 8. Dobrze się bawiąc

Rozdział 9. Sprzedawanie jako kariera

Rozdział 10. Skuteczne sprzedawanie

163 strony, A5, miękka oprawa

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022