ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

BIZNES PLAN - JAK GO BUDOWAĆ I ANALIZOWAĆ?


OPOLSKI K., WAŚNIEWSKI K.

wydawnictwo: CEDEWU , rok wydania 2011, wydanie III

cena netto: 44.00 Twoja cena  41,80 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Książka niniejsza napisana została z myślą o tych, którzy muszą sprowadzić mniej lub bardziej złożone problemy menedżerskie, w tym założenie lub rozwój własnego przedsiębiorstwa, do podstawowego pytania:

Czy to się opłaci?

Pokazano tu, na praktycznych przykładach konkretnych przedsiębiorstw, jak stosować metody planowania biznesowego w różnych sytuacjach i dla różnych celów.


Spis treści

Wprowadzenie.

Rozdział l Na co komu potrzebny biznes plan, czyli kto to jest przedsiębiorca i czego może oczekiwać

Rozdział 2 Definicja i funkcja biznes planu oraz podstawowe pojęcia związane z jego konstruowaniem

Rozdzial 3 Analiza otoczenia na potrzeby biznes planu

3.1. Prognozowanie sprzedaży na podstawie analizy rynku i konkurencji
3.2. Analiza i prognoza cen na potrzeby biznes planu
3.3. Krótki przewodnik po badaniach rynku

Rozdział 4 Analiza ryzyka na potrzeby biznes planu. Konstruowanie scenariuszy wydarzeń

4.1. Asy Przestworzy sp. z o.o. - prezentacja przypadku
4.2. Identyfikacja obszarów ryzyka biznesowego na przykładzie firmy Asy Przestworzy
4.3. Wariantowe scenariusze w obszarach ryzyka
4.4. Ryzyko finansowe związane z kapitałem obrotowym

Rozdział 5 Określanie wartości firmy i poszczególnych jej składników na podstawie biznes planu

5.1. Zdyskontowana wartość strumienia gotówki jako kryterium wyceny wartości firmy oraz czynniki kształtujące tę wartość. Analiza przypadku firmy Barwy Orientu
5.2. Zdyskontowana wartość strumienia wypłat jako uniwersalna metoda oceny rozwiązań biznesowych - analiza przypadku Supra Computers

Rozdział 6 Biznes plan jako instrument decyzji menedżerskich

Rozdział 7 Horeca Machines sp. z o.o. - pełna analiza przypadku planowania biznesowego

7.l. Punkt wyjścia, czyli: co zamierzamy robić?
7.2. Otoczenie rynkowe i jego analiza
7.3. Plan sprzedaży i jego konsekwencje
7.4. "Dopinanie" rachunku wyników i bilansu

Bibliografia


158 stron, B5, miękka oprawa

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
 

- MENEDŻERSKI CONTROLLING PROJEKTÓW KONCEPCJE I WYNIKI BADAŃ
BUKŁAHA E.

- BIZNES PLAN STANDARDY I PRAKTYKA
CIECHAN-KUJAWA M.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022