Miękka strona zarządzania - tu biją źródła twardych sukcesów
Zarządzanie działem sprzedaży nie polega tylko na wyznaczaniu celów i rozliczaniu
handlowców z ich wykonania. To trzymanie ręki na pulsie wszystkiego, co wpływa na
wyniki pracy Twoich ludzi. Autorzy książek składających się na niniejszy pakiet
podsuwają kierownikom sprzedaży rozwiązania, które sprawdzają się w polskiej
rzeczywistości:
- wybór narzędzi motywacyjnych - bodźce finansowe, zdrowe współzawodnictwo,
bezpieczeństwo,
- ocenianie i rozwijanie kompetencji pracowników,
- skuteczny i usystematyzowany proces rekrutacji,
- kreowanie gwiazd w zespole handlowym i zatrzymywanie ich w firmie,
- wyznaczanie handlowcom zadań operacyjnych,
- najczęściej popełniane błędy handlowców i szefów sprzedaży.
Polska rzeczywistość, polskie doświadczenie
Książki składające się na niniejszy pakiet to jedne z pierwszych pozycji o
coachingu i rozwoju kompetencji handlowców, które powstały w Polsce i są osadzone w
polskich realiach gospodarczych.
Co odróżnia handlowca od sprzedawcy?
Z wielu firm handlowcy uciekają tak szybko, jak do nich przychodzą. Takie firmy nie
troszczą się o swoje zespoły handlowe. Ich szefowie zakładają, że nie ma sensu
inwestować w ludzi, którzy odchodzą po trzech miesiącach. Zaniedbywanie
"miękkiej" strony zarządzania - kompetencji i motywacji handlowców - często
kończy się dla szefów sprzedaży twardym lądowaniem. Pakiet ten jest kierowany do tych
szefów sprzedaży, którzy doceniają - lub są skłonni docenić - jak ważne jest
budowanie silnego zespołu i dobrego środowiska pracy.
Pakiet zawiera dwie książki:
oraz dodatek specjalny:
- Szkolenie "Coaching handlowców" na DVD
Z dwóch książek składających się na niniejszy pakiet dowiesz się, jak zbudować,
prowadzić i doskonalić zespół handlowców. Poznasz nowe i sprawdzone narzędzia
kierowania działem sprzedaży.
Szkolenie "Coaching handlowców" na DVD pozwoli Ci zdobyć nową wiedzę w
sposób bardzo przystępny.
Autorzy, doświadczeni trenerzy handlowców i menedżerów sprzedaży, pomogą Ci
pogodzić twardą rzeczywistość handlu na polskim rynku z najlepszymi praktykami
zarządzania zespołem sprzedaży. Podpowiedzą Ci, jak:
- łagodzić napięcia w zespole pracującym pod silną presją czasu i planów
sprzedaży,
- poradzić sobie z problemem braku czasu i środków na rozwijanie kompetencji
handlowców,
- przestawić zespół handlowców z myślenia i działania ad hoc na podejście
systematyczne,
- radzić sobie z kryzysami w zespole handlowym (ze spadkiem sprzedaży, konfliktami na
tle finansowym, problemami osobistymi),
- zrozumieć polskie realia handlu i ich wpływ na pracę handlowców i szefów
sprzedaży,
- zostać coachem zespołu handlowców.
Andrzej Niemczyk przez wiele lat był regionalnym dyrektorem
sprzedaży, a wcześniej przedstawicielem medycznym w dwóch koncernach farmaceutycznych
(Gedeon Richter i Ewopharma AG). Zwielokrotnił przychody swoich firm i zbudował
skuteczne zespoły sprzedawców. Dziś pracuje w firmie doradczo-szkoleniowej Training
Partners. Szkoli w zakresie umiejętności menedżerskich, sprzedaży, negocjacji i
kierowania zespołami handlowymi. Prowadził treningi m.in. dla pracowników Plivy,
Rzeczpospolitej, Cezeksu, Danfossa, Groclinu, Wurth, AIG Credit. Prowadzi też zajęcia na
studiach podyplomowych w Górnośląskiej Wyższej Szkole Handlowej.
Jerzy Paśnik był przez wiele lat menedżerem sprzedaży w branży
reklamowej (Polskie Książki Telefoniczne i Gazeta Wyborcza). Obecnie jest partnerem
firmy doradczo-szkoleniowej Training Partners. Specjalizuje się w szkoleniach dla
menedżerów i handlowców oraz w indywidualnym coachingu. Prowadzi też warsztaty dla
trenerów oraz zajęcia na kierunku Zarządzanie Zasobami Ludzkimi w Górnośląskiej
Wyższej Szkole Handlowej w Katowicach.
Box A4, karton; 2 książki, DVD