ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 47.20 44,84   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

MIT PRZEDSIĘBIORCZOŚCI DLACZEGO WIĘKSZOŚĆ MAŁYCH FIRM UPADA I JAK ...


GERBER E.M.

wydawnictwo: MT BIZNES , rok wydania 2010, wydanie I

cena netto: 47.20 Twoja cena  44,84 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Publikacja jest obecnie niedostępna


Pierwszy na świecie guru małych przedsiębiorców

Mit przedsiębiorczości to mit, w który wierzy większość ludzi zakładających małe firmy. To tragiczne w skutkach łudzenie się, że jeśli ktoś zna się na pracy technicznej w firmie, może z powodzeniem prowadzić firmę wykonującą tę pracę.

Ten fenomenalny bestseller rozwiewa powszechny mit o zakładaniu działalności gospodarczej. Michael E. Gerber jest autorem popularnej serii książek biznesowych E-Myth. W tej książce dzieli się wnioskami płynącymi z wieloletniego doświadczenia we współpracy z ponad dwudziestoma pięcioma tysiącami małych przedsiębiorców. Gerber pokazuje, w jaki sposób błędne, lecz jakże powszechne założenia i wiedza techniczna przeszkadzają w prowadzeniu własnej firmy.

Gerber przeprowadza nas przez wszystkie etapy cyklu życia firmy, od fazy zarodkowej do fazy rozkwitu i dojrzałości: światła w tunelu, które dane jest ujrzeć tylko najlepszym. Pokazuje, jak zastosować bogate doświadczenie sieci franczyzowych w każdym typie działalności (i niekoniecznie rozwijać firmę na zasadzie franczyzy). Co najważniejsze, Gerber uświadamia, czym różni się praca nad własną firmą od pracy we własnej firmie.

Ta książka pomoże ci rozwijać firmę w sposób produktywny i pewny.


Spis treści

Podziękowania

Przedmowa

Wprowadzenie

Część pierwsza Mit przedsiębiorczości i małe firmy

Rozdział l. Mit przedsiębiorczości

Rozdział 2. Przedsiębiorca, menedżer i specjalista techniczny

Rozdział 3. Faza zarodkowa: czas specjalisty technicznego

Rozdział 4. Faza rozkwitu: znajdowanie pomocników

Rozdział 5. Poza strefą komfortu

Rozdział 6. Dojrzałość: przedsiębiorcze spojrzenie

 

Część druga Rewolucja przekręć-kluczyk: nowe spojrzenie na biznes

Rozdział 7. Rewolucja przekręć-kluczyk

Rozdział 8. Prototyp franczyzy

Rozdział 9. Pracuj nad swoją firmą, a nie w niej

 

Część trzecia Budowanie małej firmy, która działa!

Rozdział 10. Proces rozwoju biznesu

Rozdział 11. Twój program rozwoju biznesu

Rozdział 12. Wyznacz cel podstawowy

Rozdział 13. Wyznacz cel strategiczny

Rozdział 14. Zbuduj strategię organizacyjną

Rozdział 15. Zbuduj strategię zarządzania

Rozdział 16. Zbuduj strategię zasobów ludzkich

Rozdział 17. Twoja strategia marketingowa

Rozdział 18. Zbuduj strategię systemową

Rozdział 19. List do Sary

Epilog. Zwrócić małym przedsiębiorcom marzenia

Posłowie. Zrób pierwszy krok

O autorze


205 stron, B5, oprawa miękka

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
 

- 16 PRAGNIEŃ ANALIZA MOTYWACYJNA
REISS S.

- POTĘGA CHECKLISTY JAK OPANOWAĆ CHAOS I ZYSKAĆ SWOBODĘ W DZIAŁANIU
ATUL GAWANDE

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022