ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 55.50 52,73   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

PISANIE LISTÓW I E-MAILI SŁUŻBOWYCH W JĘZYKU ANGIELSKIM


LINDSELL-ROBERTS SH.

wydawnictwo: ONE PRESS , rok wydania 2007, wydanie I

cena netto: 55.50 Twoja cena  52,73 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Napisz to... po angielsku!

  • Profesjonalne pisma handlowe i marketingowe
  • Skuteczne poszukiwanie pracy - listy motywacyjne i CV
  • Zaproszenia, zawiadomienia, podziękowania

Ta książka to cenne źródło wiedzy dla wszystkich, którym zdarza się prowadzić korespondencję w języku angielskim. Zawiera ona setki przykładowych listów i e-maili uporządkowanych według grup tematycznych. Sheryl Lindsell-Roberts, znana specjalistka w dziedzinie pisania dokumentów służbowych, umieściła tu doskonałe pisma, które sama napisała lub otrzymała od innych osób.

Autorka zdawała sobie sprawę z tego, że przelewanie myśli na papier może sprawiać trudność, opracowała więc "procedurę sześciu kroków" pomagającą usprawnić proces tworzenia formalnych dokumentów listowych. Uzupełniła ją o dodatki zawierające praktyczne porady na temat interpunkcji, gramatyki, często mylonych słów, skrótów oraz form zwracania się do adresata.

  • Dowiedz się, jak rozpocząć pracę nad listem urzędowym.
  • Zadbaj o odpowiednią stronę graficzną.
  • Zapoznaj się z etykietą e-mailową.
  • Poznaj sekrety marketingu elektronicznego.

Sheryl Lindsell-Roberts jest ekspertką od spraw komunikacji marketingowej i autorką dwudziestu książek poświęconych tematyce sporządzania formalnych dokumentów. Prowadzi szkolenia z zakresu komunikacji, organizowane dla dużych i małych firm, cieszące się uznaniem przedsiębiorców, nauczycieli uniwersyteckich oraz przedstawicieli agencji rządowych w całych Stanach Zjednoczonych.


Spis treści

O autorce
Podziękowania
Wstęp

CZĘŚĆ I Pozostawianie swojego śladu w świecie biznesu

Rozdział 1. Wspomaganie swojej kariery
Rozdział 2. ABC pism służbowych

CZĘŚĆ II Pisanie własnych pism

Rozdział 3. Rozpoczęcie procesu pisania
Rozdział 4. Dostrajanie wiadomości

CZĘŚĆ III Pisanie pism zorientowanych na wyniki

Rozdział 5. Sprzedaż i marketing z charakterem
Rozdział 6. Udane poszukiwanie pracy i sprawy związane z zatrudnieniem
Rozdział 7. Relacje z klientami
Rozdział 8. Kredyty i ściąganie należności
Rozdział 9. Serdecznie zapraszamy
Rozdział 10. Składanie i przyjmowanie zamówień
Rozdział 11. Prywatne i biznesowe listy okolicznościowe
Rozdział 12. Relacje z mediami
Rozdział 13. Zawodowe potpourri

CZĘŚĆ IV Zastosowania e-mailowego oraz e-marketingowego "know-how"

Rozdział 14. Wiadomości e-mailowe, które wołają: przeczytaj mnie!
Rozdział 15. Etykieta e-mailowa
Rozdział 16. E-marketing dla wyników

Dodatki

A Zasady interpunkcji
B Gramatyka wcale nie musi być męcząca
C Wyrazy kłopotliwe
D Skróty
E Poprawne formy adresowania

375 stron, A5, miękka oprawa

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022