ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

FUTURYZUJ SWOJA FIRMĘ STRATEGIA BIZNESU W DOBIE E-KLIENTA


SIEGEL D.

wydawnictwo: IFC PRESS , rok wydania 2001, wydanie I

cena netto: 87.60 Twoja cena  83,22 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

E-klienci zmieniają Twój biznes. Spójrz na ich twarze na okładce tej książki. To są prawdziwi ludzie. To e-klienci z przesłaniem: podążaj za nami. Jak na to odpowiedzieć? W książce Futuryzuj swoją firmę David Siegel, uznany strateg internatowy, pokazuje, że najlepszą strategią osiągnięcia sukcesu będzie uchwycenie się klientów i trzymanie ich mocno!

Futuryzuj swoją firmę rzuca Ci wyzwanie przeorientowania Twojego podejścia do Internetu. Uczy Cię, jak ujarzmić spotęgowaną siłę e-klientów i poprowadzić Twój biznes w nowych kierunkach. Zobaczysz, w jaki sposób nowatorskie firmy, takie jak Microsoft czy Dell, są obecnie zorganizowane wokół grup klientów, a nie produktów i usług. Poprowadzisz również sześć najbardziej znaczących spotkań w historii swojej firmy, przeobrażając ją w organizację, która po nowemu słucha swoich klientów.

Siegel pokazuje, że Internet nie polega na liczbie trafień czy ogłoszeniach bannerowych - jego esencją są ludzie robiący wspólnie e-biznes. Prawdziwi ludzie prowadzący prawdziwe rozmowy. Kiedy Twoi pracownicy włączają się w te rozmowy - podłączasz się do tego samego źródła energii, które napędza wszystkie atrakcyjne nowe przedsięwzięcia internetowe.

Wygrywanie w przyszłości będzie oznaczało pozwolenie e-klientom na zmianę Twojej firmy z zewnątrz. Nauczysz się, jak uniknąć sześciu strategicznych pułapek, które mogą uniemożliwić Ci odniesienie sukcesu w Internecie, dowiesz się dlaczego e-handel jest fałszywym celem oraz dlaczego potęgą Internetu są ludzie, a nie technologia.

Przeczytasz serię "otwierających oczy" przypadków, które dokładnie pokazują czego potrzeba, aby pójść z klientami w kierunku, w którym oni idą.

Myślisz, że internetowa gorączka złota już się skończyła? Po przeczytaniu tej książki zobaczysz, że właśnie się zaczęła. Futuryzuj swoją firmę przenosi Cię do roku 2010, gdy e-klienci zmienią biznes i społeczeństwo w sposób, którego nawet nie jesteś w stanie sobie wyobrazić. Bez względu na to, czy Twoja firma posiada 100 czy 100.000 pracowników ta ekscytująca wizja przyszłości doprowadzi Cię do sukcesu w XXI wieku.

David Siegel to wiodący strateg internetowy.Jest autorem bestsellera Creating Killer Web Sites, który został przetłumaczony na 15 języków. Jego książka Secrets of Successful Web Sites to biblia zarządzania projektami spod znaku nowych mediów. Harvard Business Review publikował jego teksty; jest on również poszukiwanym mówcą zarówno w kraju, jak i za granicą. Poprzez pracę z takimi klientami jak Hewlett-Packard, Lucent, Sony, Office Depot, NASA oraz licznymi nowo powstającymi firmami, zbudował sobie reputację eksperta w planowaniu długoterminowych strategii internetowych. Siegel jest przewodniczącym Rady Nadzorczej Studio Verso, firmy zajmującej się strategią oraz tworzeniem stron internetowych. Jest także prezesem Siegel Vision - firmy zajmującej się e-strategią.

Spędziliśmy ostatnie 20 lat robiąc z zarządzania naukę. W tej książce David Siegel prosi nas, aby z zarządzania uczynić ni mniej ni więcej tylko pomost. Muszą ją przeczytać zarówno przedsiębiorcy, jak i ludzie z kręgu venture capital.

Peter Zebelman, partner w firmie 21st Century Internet Venture Partners

David Siegel traktuje sieć w sposób, który pomaga zarówno początkującym, jak i doświadczonym rzeczywiście zrozumieć, co się dzisiaj dzieje w Sieci oraz jaki wpływ będzie to miało na nas wszystkich w przyszłości. Książka jest dla czytelników wyzwaniem, źródłem informacji, okazją do zabawy.

Nick DeMartino, dyrektor ds. planowania strategicznego w American Film Institute

Wizja przyszłości Davida Siegela jest oszałamiająca. Trafia w sedno. Wolny strzelec w przyszłości będzie miał tak samo dużo siły - a sprytu nawet więcej - jak dzisiejsze duże korporacje. Rekomenduję tę książkę każdemu, kto jest gotów zanurzyć się w nowej ekonomii Internetu.

Robert Simon, przedsiębiorca i kapitalista ryzyka

To najbardziej racjonalne podejście do rozumienia klientów od czasów pojawienia się książki Crossing the Chasm. Każdy musi potraktować Internet jak najbardziej na serio! Nawet oddział dużej firmy może wykorzystać "sześć spotkań" Siegela i zacząć funkcjonować jak firma start-up w nowym połączonym świecie biznesu.

Don Ferguson, menedżer projektu w firmie IBM

David Siegel może być w istocie Peterem Senge Internetu. Jeśli doceniłeś głębię książki Piąta Dyscyplina to przyklaśniesz również rozsądkowi i umieszczeniu ludzi w centrum zainteresowania, z jakim podchodzi do Sieci Siegel.

David Silberkleit z America's Idea Coach

Spis treści

Wprowadzenie

Części 1. Zasady

1 Grunt osuwa się pod nogami

2 Dlaczego większość internetowych strategii kończy się niepowodzeniem?

3 Elektroniczny biznes

4 Elektroniczny klient

5 Ekonomia prawdy

Część 2. Praktyka

6 Zarządzanie przez surfowanie

7 Kierowana przez klienta witryna internetowa

8 Firma kierowana przez klientów

9 Cybernetyczne współdziałanie

10 Poruszanie się w Nowym Świecie

Część 3. Prototypy

11 Sklep spożywczy

12 Wydawca prasowy

13 Producent stali

14 Centrala obrotu nieruchomościami

15 Superksięgarnia

16 Firma zajmująca się oprogramowaniem

17 Bankowy intranet

18 Firma farmaceutyczna

Część 4. Przepowiednie

19 Poszukujący pracy

20 Gospodyni domowa

21 Żywiciel rodziny

22 Nastolatek

23 Kinoman

24 Osoba często latająca samolotami

25 Student

26 Prawnik

27 Pacjent

28 Konsultant ds. reputacji

Posłowie

O Autorze

O oryginalnym wydaniu książki

Indeks

376 stron

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022