E-klienci zmieniają Twój
biznes. Spójrz na ich twarze na okładce tej książki. To są prawdziwi ludzie. To
e-klienci z przesłaniem: podążaj za nami. Jak na to odpowiedzieć? W książce Futuryzuj
swoją firmę David Siegel, uznany strateg internatowy, pokazuje, że najlepszą
strategią osiągnięcia sukcesu będzie uchwycenie się klientów i trzymanie ich mocno!
Futuryzuj swoją firmę
rzuca Ci wyzwanie przeorientowania Twojego podejścia do Internetu. Uczy Cię, jak
ujarzmić spotęgowaną siłę e-klientów i poprowadzić Twój biznes w nowych
kierunkach. Zobaczysz, w jaki sposób nowatorskie firmy, takie jak Microsoft czy Dell, są
obecnie zorganizowane wokół grup klientów, a nie produktów i usług. Poprowadzisz
również sześć najbardziej znaczących spotkań w historii swojej firmy,
przeobrażając ją w organizację, która po nowemu słucha swoich klientów.
Siegel pokazuje, że Internet
nie polega na liczbie trafień czy ogłoszeniach bannerowych - jego esencją są ludzie
robiący wspólnie e-biznes. Prawdziwi ludzie prowadzący prawdziwe rozmowy. Kiedy Twoi
pracownicy włączają się w te rozmowy - podłączasz się do tego samego źródła
energii, które napędza wszystkie atrakcyjne nowe przedsięwzięcia internetowe.
Wygrywanie w przyszłości
będzie oznaczało pozwolenie e-klientom na zmianę Twojej firmy z zewnątrz.
Nauczysz się, jak uniknąć sześciu strategicznych pułapek, które mogą uniemożliwić
Ci odniesienie sukcesu w Internecie, dowiesz się dlaczego e-handel jest fałszywym celem
oraz dlaczego potęgą Internetu są ludzie, a nie technologia.
Przeczytasz serię
"otwierających oczy" przypadków, które dokładnie pokazują czego potrzeba, aby
pójść z klientami w kierunku, w którym oni idą.
Myślisz, że internetowa
gorączka złota już się skończyła? Po przeczytaniu tej książki zobaczysz, że
właśnie się zaczęła. Futuryzuj swoją firmę przenosi Cię do roku 2010, gdy
e-klienci zmienią biznes i społeczeństwo w sposób, którego nawet nie jesteś w stanie
sobie wyobrazić. Bez względu na to, czy Twoja firma posiada 100 czy 100.000 pracowników
ta ekscytująca wizja przyszłości doprowadzi Cię do sukcesu w XXI wieku.
David Siegel to wiodący
strateg internetowy.Jest autorem bestsellera Creating Killer Web Sites, który
został przetłumaczony na 15 języków. Jego książka Secrets of Successful Web Sites
to biblia zarządzania projektami spod znaku nowych mediów. Harvard Business Review
publikował jego teksty; jest on również poszukiwanym mówcą zarówno w kraju, jak i za
granicą. Poprzez pracę z takimi klientami jak Hewlett-Packard, Lucent, Sony, Office Depot,
NASA oraz licznymi nowo powstającymi firmami, zbudował sobie reputację eksperta w
planowaniu długoterminowych strategii internetowych. Siegel jest przewodniczącym
Rady Nadzorczej Studio Verso, firmy zajmującej się strategią oraz tworzeniem stron
internetowych. Jest także prezesem Siegel Vision - firmy zajmującej się e-strategią.
Spędziliśmy ostatnie 20
lat robiąc z zarządzania naukę. W tej książce David Siegel prosi nas, aby z
zarządzania uczynić ni mniej ni więcej tylko pomost. Muszą ją przeczytać
zarówno przedsiębiorcy, jak i ludzie z kręgu venture capital.
Peter Zebelman, partner w
firmie 21st Century Internet Venture Partners
David Siegel traktuje
sieć w sposób, który pomaga zarówno początkującym, jak i doświadczonym
rzeczywiście zrozumieć, co się dzisiaj dzieje w Sieci oraz jaki wpływ będzie
to miało na nas wszystkich w przyszłości. Książka jest dla czytelników wyzwaniem,
źródłem informacji, okazją do zabawy.
Nick DeMartino, dyrektor ds.
planowania strategicznego w American Film Institute
Wizja przyszłości
Davida Siegela jest oszałamiająca. Trafia w sedno. Wolny strzelec w przyszłości
będzie miał tak samo dużo siły - a sprytu nawet więcej - jak dzisiejsze
duże korporacje. Rekomenduję tę książkę każdemu, kto jest gotów zanurzyć się w
nowej ekonomii Internetu.
Robert Simon, przedsiębiorca
i kapitalista ryzyka
To najbardziej racjonalne
podejście do rozumienia klientów od czasów pojawienia się książki Crossing the
Chasm. Każdy musi potraktować Internet jak najbardziej na serio! Nawet oddział
dużej firmy może wykorzystać "sześć spotkań" Siegela i zacząć funkcjonować
jak firma start-up w nowym połączonym świecie biznesu.
Don Ferguson, menedżer
projektu w firmie IBM
David Siegel może być w
istocie Peterem Senge Internetu. Jeśli doceniłeś głębię książki Piąta Dyscyplina
to przyklaśniesz również rozsądkowi i umieszczeniu ludzi w centrum
zainteresowania, z jakim podchodzi do Sieci Siegel.
David Silberkleit z America's
Idea Coach
Spis treści
Wprowadzenie
Części 1. Zasady
1 Grunt osuwa się pod nogami
2 Dlaczego większość
internetowych strategii kończy się niepowodzeniem?
3 Elektroniczny biznes
4 Elektroniczny klient
5 Ekonomia prawdy
Część 2. Praktyka
6 Zarządzanie przez surfowanie
7 Kierowana przez klienta
witryna internetowa
8 Firma kierowana przez
klientów
9 Cybernetyczne
współdziałanie
10 Poruszanie się w Nowym
Świecie
Część 3. Prototypy
11 Sklep spożywczy
12 Wydawca prasowy
13 Producent stali
14 Centrala obrotu
nieruchomościami
15 Superksięgarnia
16 Firma zajmująca się
oprogramowaniem
17 Bankowy intranet
18 Firma farmaceutyczna
Część 4. Przepowiednie
19 Poszukujący pracy
20 Gospodyni domowa
21 Żywiciel rodziny
22 Nastolatek
23 Kinoman
24 Osoba często latająca
samolotami
25 Student
26 Prawnik
27 Pacjent
28 Konsultant ds. reputacji
Posłowie
O Autorze
O oryginalnym wydaniu
książki
Indeks
376 stron