ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   2 egz. / 99.70 94,72   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > wyszukiwanie > opis książki

KREOWANIE ZACHOWAŃ W ORGANIZACJI


PENC J.

wydawnictwo: PLACET , rok wydania 2001, wydanie I

cena netto: 42.00 Twoja cena  39,90 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Obok wysokiej jakości oferowanych produktów i wprowadzanych innowacji najważniejszym czynnikiem sukcesów są dziś ludzie, ich wiedza i kwalifikacje, chęć wzajemnego współdziałania i wprowadzania zmian umożliwiających adaptację do zmieniającego się otoczenia. Nie chodzi tutaj oczywiście o ludzi jako bierny zasób, lecz jako układ stosunków społecznych opartych na kulturze, zdolny do tworzenia wartości i osiągania efektu synergii.

Menedżerom potrzebna jest więc nowa, interdyscyplinarna wiedza, odejście od sztywności i szablonowości w myśleniu (kreatywne myślenie) i działanie na rzecz swobodnej wymiany myśli i tolerancji różnych opcji i punktów widzenia. Potrzebne jest zatem przyjęcie postawy poznawczej bazującej na wielostronnej refleksji, nie pod dyktando schematów i rutyny, lecz rzeczywistych potrzeb wynikających z wizji rozwoju firmy i zmian zachodzących w systemie zachowań i wartości.

Pomocą w kreowaniu i utrwalaniu takiej postawy menedżerów powinna być niniejsza książka, ukazująca zaburzenia w systemie zachowań pracowniczych i sposoby ich usuwania w celu tworzenia zdrowego klimatu pracy i dobrych warunków współdziałania. Głównym przesłaniem książki jest stwierdzenie, że tylko ład między współdziałającymi ludźmi, partnerska współpraca i pełne zaangażowanie ich energii i inteligencji może pozwolić przedsiębiorstwu stawiać czoła wymaganiom nowego otoczenia kreowanego przez gospodarkę rynkową.

Księgarnia nie działa. Nie odpowiadamy na pytania i nie realizujemy zamówien. Do odwolania !.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022