ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

MEDIA I SPOŁECZEŃSTWO. NOWE STRATEGIE KOMUNIKACYJNE


SOKOŁOWSKI M.

wydawnictwo: ADAM MARSZAŁEK , rok wydania 2008, wydanie I

cena netto: 44.00 Twoja cena  41,80 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Książka, którą proponujemy Czytelnikowi, jest bardziej zbiorem wielu pytań niż odpowiedzi, ale też naszym celem nie było danie gotowych rozwiązań, ale raczej pewnych wskazówek, jak wyglądają dziś, ale tez jak mogą być zaprojektowane już w niedalekiej przyszłości nowe praktyki komunikacyjne.

Społeczna przestrzeń mediów, dzięki nowym technologiom i internetowi wciąż się poszerza, praktycznie z dnia na dzień przynosząc oryginalne, fascynujące rozwiązania. Zmiany są integralną częścią natury, ale pamiętajmy, że mogą powodować bardzo różne skutki...


Marek Sokołowski
Wprowadzenie

ROZDZIAŁ I W stronę nowej filozofii przekazu

Jerzy Jastrzębski
Globalizacja mediów i chaos kulturowy

Małgorzata Góralska
Rewolucja medialna jako czynnik rozwoju komunikacji piśmienniczej

Jadwiga Kwiek
Homo mediensvs "człowiek uniwersalny"

Olga Białek-Szwed
Voyeuryzm medialny nową strategią w komunikacji masowej

Beata Pawlica, Edyta Widawska
Zwykłe ciało to za mało... Medialne wizerunki kobiet i mężczyzn

Joanna Szylko-Kwas
Twórcza postawa dziennikarza źródłem zmian w przekazie medialnym

Izabela Seredocha
Komunikacja w administracji publicznej - perspektywy rozwoju

ROZDZIAŁ II GLOBALNE SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE Mity i rzeczywistość

Bronisław Siemieniecki
Manipulacja w mediach w świecie postmodernistycznym

Andrzej Żebrowski
Społeczeństwo informacyjne - szansę i zagrożenia

Patrycja Batdys
W poszukiwaniu utraconego czasu. Kultura repetycji i czas pamięci w społeczeństwie informacyjnym

Karina Stasiuk-Krajewska
Media a demokracja. O postrzeganiu roli mediów w społeczeństwie demokratycznym

Jan Kłos
Powrót do kultury socrealizmu?

Małgorzata Biedroń
Globalne społeczeństwo informacyjne z perspektywy rodziny

Beata Kosmalska
Telewizja a globalizacja kultury

Sebastian Fikus
Współczesne manipulacje nastrojami wojennymi

Aneta Duda
(Nie)zapomniany język mitu w arkadyjskiej retoryce reklamy

Piotr Siuda
Wpływ Internetu na rozwój fandomów, czyli o tym, jak elektroniczna sieć rozwija i popularyzuje społeczności fanów

Marta Więckiewicz
Anonimowość w Internecie. Złudzenie czy rzeczywistość?

ROZDZIAŁ III KOMUNIKACJA SPOŁECZNOŚCI SIECIOWEJ

Adam Ilciów
Internet. Przemiany społeczne i ich konsekwencje

Katarzyna Kopecka-Piech
Konwergencja jako strategia. Charakterystyka konstytutywnych elementów
komunikacji skonwergowanej na przykładzie mobloga

Barbara Ciżkowicz
Ciemne strony sieci

Monika Kaczor
Dialogowość w komunikacji internetowej

Sebastian Skolik
Społeczne tworzenie Wikipedii. Perspektywa aktywnego uczestnika projektu

Krzysztof Stachura
Serwisy społecznościowe w perspektywie światów społecznych

Katarzyna Grabianowska
Rodzaje blogów internetowych

Dorota Suska
Tytuły blogów - perspektywa pragmalingwistyczna

Aneta Przepiórka, Agata Błachnio
Żółte słoneczko, czyli: o czym rozmawiamy w sieci Gadu-Gadu?

Sylwia Seul
Ekspresja emocji w blogu nastolatka

Agnieszka Zwiefka-Chwałek
Drugie życie polityka. O kampaniach politycznych i komunikacji z wyborcami w Second Life

Ilona Biernacka-Ligięza
Rola lokalnych serwisów informacyjnych w kształtowaniu struktur społeczeństwa informacyjnego

Agnieszka Wierzbicka
Język i zachowania sieciowej społeczności akademickiej


443 stron, B5, miękka oprawa

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022