|
WŁASNOŚĆ MEDIALNA I JEJ WPŁYW NA PLURALIZM ORAZ NIEZALEZNOŚĆ MEDIÓW
KLIMKIEWICZ B. wydawnictwo: WYD UJ , rok wydania 2005, wydanie I cena netto: 27.00 Twoja cena 25,65 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Media zajmują kluczowe miejsce w sferze publicznej. Jej jakość zależy od pluralizmu
i niezależności perspektyw, z których patrzymy na problemy wspólne. Kwestia
własności częstokroć decyduje o usytuowaniu mediów w systemie demokratycznym,
sposobie ich funkcjonowania, a także roli w społeczeństwie. Niniejsze opracowanie
przedstawia zarys struktury własności medialnej w Polsce, nowych krajach członkowskich
Unii Europejskiej i krajach Europy Południowo-Wschodniej. W szczególności omówiono
aspekty regulacyjne, mechanizmy implementacji, prywatyzację, zewnętrzny i wewnętrzny
pluralizm mediów oraz problematykę niezależności dziennikarskiej. Książka jest
wynikiem wspólnego projektu badawczego, przeprowadzonego pod kierunkiem Instytutu Pokoju
w Lublanie.
98 stron, A5, oprawa miekka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|