ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

W ŚWIECIE KOMUNIKACJI ZDEGRADOWANEJ


BORKOWSKI I. WOŹNY A.

wydawnictwo: WYD U WROCŁ , rok wydania 2007, wydanie I

cena netto: 36.00 Twoja cena  34,20 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

W świecie komunikacji zdegradowanej” to tytuł trzeciego tomu serii “Nowe Media – Nowe w Mediach”, redagowanej przez Igora Borkowskiego i Aleksandra Woźnego .


Spis treści:

 

Wprowadzenie

Artykuły

Stanisław Bereoe, Ita dixit Lem

Weronika Madryas-Kowalska, Public relations w BWA Awangarda. Analiza organizacji szczególnego ryzyka drugiego typu

Katarzyna Krajewska, Milczenie profesora Tutki. Opowiadania Jerzego Szaniawskiego jako utwory kolektywne

Jędrzej Morawiecki, Wykorzystanie statusu reportera i dokumentalisty fi lmowego w wykrywaniu mowy ezopowej i struktur niejawnych. Opis metody na podstawie badań syberyjskiej sekty “Ostatniego Testamentu”

Jerzy Jastrzębski, Społeczne i kulturowe uwarunkowania dziennikarstwa śledczego

Marek Graszewicz, Dominik Lewiński, Prowokacja czy zaniechanie, czyli jak policjanci wprowadzili w błąd “Gazetę Wyborczą”

Paweł Urbaniak, O obiektywnooeci w poznaniu reportażowym na przykładzie twórczooeci Ryszarda Kapuścińskiego

Agnieszka Zwiefka-Chwałek, Wolne oprogramowanie – wolne publikowanie. Wzajemne relacje i inspiracje

Katarzyna Kopecka-Piech, Kompetencja kreatywnej CMC. Wybrane aspekty

Dorota Sikora, Literatura wobec nowych technologii

Tomasz Król, Efektywność stron internetowych “Rzeczpospolitej” i “Super Expressu” w oewietle badań Eyetrack III

Arkadiusz Lewicki, Programy neotelewizyjne. Rekonesans

Igor Borkowski, Śmierć dźwignią reklamy. Przypadki medialne

Elżbieta Woźniak-Łojczuk, Zajadając hamburgera i pikantne skrzydełka kurczaka – rozważania nad przestrzenią fast foodów (McDonald’s i KFC)

Małgorzata Janusiewicz, Czytelnik – współtwórcą utworu, czyli spodziewana zamiana miejsc. Różne strategie aktywnooeci odbiorcy, wpisane w konstrukcję i formę utworu, jako zapowiedź rozwoju literatury multimedialnej i hipertekstowej

Adam Szynol, Regionalna prasa codzienna w Polsce ze szczególnym uwzględnieniem Dolnego Śląska

Adam Szumilak, Fenomen popularności Bridget Jones w świetle studiów kulturowych

 

Recenzje

Pierre Albert, La presse française (Marek Bratuń)

Krzysztof Mroziewicz, Dziennikarz w globalnej wiosce (Urszula Glensk)

Tomasz Piekot, Dyskurs polskich wiadomości prasowych (Michał Otrocki)

Andy Green, Kreatywnooeć w public relations (Weronika Madryas-Kowalska)


300 stron, oprawa kartonowa foliowana

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022