|
TEORIA KOMUNIKACJI MEDIÓW T.1
GRASZEWICZ M. JASTRZĘBSKI J. RED. wydawnictwo: ATUT , rok wydania 2009, wydanie I cena netto: 61.50 Twoja cena 58,43 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Zbiór artykułów z zakresu dość szeroko pojętego komunikacjonizmu. Autorzy
posługują się przeróżnymi i zróżnicowanymi teoriami, co wynika między innymi z
ubogiej jak dotąd paradygmatyzacji wiedzy o komunikacji.
Teoria Aktora-Sieci jako teoria mediów i komunikacji
Czy współczesna demokracja stanowi zagrożenie dla mediów?
Katolicka doktryna medialna: historia, główne tezy, dokumenty
Medialne reprezentacje ról: dziennikarz-polityk-politolog
Polityczne funkcje nowych mediów
Poetyka reportażu polskiego po 1989 roku. Zarys problematyki
Dwa światy, dwie rzeczywistości, czyli telewizyjna transmisja sportowa
390 stron, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|