ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 45.10 42,85   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

WYBRANE ZAGADNIENIA E-EDUKACJI


RUDAK L. RED.

wydawnictwo: WNT , rok wydania 2009, wydanie I

cena netto: 45.10 Twoja cena  42,85 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Monografia zawiera najbardziej wartościowe , w opinii recenzentów, artykuły naukowe powstałe jako rozwinięcia referatów wygłoszonych na VII Konferencji Uniwersytet Wirtualny (2007r.).

Artykuły dotyczą zagadnień z czterech działów :

ogólnych problemów e-nauczania ( w tym filozoficznego podejscia do organizacji e-nauczania w uczelniach wyzszych),
jakosci i efektywnosci e-nauczania ( w tym ekonomicznych aspektów prowadzenia e-szkolen w firmach),
metodologii ksztalcenia przez Internet i rozwiazan technicznych,
przykładów dobrej praktyki


Ksiazka skierowana do tych, którzy wprowadzaja e-nauczanie do szkól i wyzszych uczelni, a takze pracownikom firm zajmujacych sie szkoleniem kadr.


Wstęp
LeszekRrudak


Jak osiągnąć w systemach e-nauczania ideał jedności kształcenia i wychowania?

Ryszard Tadeusiewicz


część I OGÓLNE PROBLEMY E-EDUKACJI

Uniwersytety otwarte i wirtualne w Europie

Bogdan Galwas

Czy potrzebne są katedry e-edukacji?

Anna K. Stanisławska-Mischke


Jaki kurs internetowy jest atrakcyjny i dla kogo? Rola osobowości, formy e-edukacji oraz sposobów komunikacji

Dorota król, Aneta Mieszkowska

E-nauczanie jako strategia pozyskiwania kapitału intelektualne dla firmy

Jerzy Kisielnicki, Olga Sobolewska

część II JAKOŚĆ I EFEKTYWNOŚĆ E-NAUCZANIA

Zakres i standardy oceny jakości e-kursów

Maria Zając, Anna K. Stanisławska-Mischke

Konstruktywistyczne cechy technik nauczania na odległość na przykładzie kursu mieszanego na platformie Moodle

Sylwia Kossakowska-Pisarek

Czynniki dydaktyczne a efektywność kształcenia wspieranego technologią internetową

Roksana Neczaj-Świderska

Efektywność e-nauczania jako formy doskonalenia zawodowego nauczy cieli

Przemysław Bąbel

część III METODYCZNO-TECHNICZNE ASPEKTY E-EDUKACJI

Personalizacja kursów e-nauczania w oparciu na algorytmach agendowych

Łukasz Rauch, Krzysztof Andrelczyk, Jan Kusiak

Wstęp do automatycznego oceniania zadań otwartych

Leszek Rudak

E-Fiszka w Moodle - model systemu Leitnera w e-nauczaniu

Leszek Rudak, Anna Żukowska

część IV PRZYKŁADY DOBRYCH PRAKTYK

Hybrydowy model zajęć laboratoryjnych z chemii ogólnej z wykorzystaniem platformy Moodle

Witold Żukowski, Jerzy Baron

Internatowy kurs algebry z geometrią analityczną

Przemysław Kajetanowicz, Włodzimierz Salejda, Jędrzej Wibrzejewski

Wirtualna przestrzeń e-nauczania

Anna Danielewska-Tułecka, Jan Kusiak


216 stron, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022