ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

TEORIE KOMUNIKACJI MEDIÓW 2


GRASZEWICZ M. JASTRZEBSKI J. RED.

wydawnictwo: ATUT , rok wydania 2010, wydanie I

cena netto: 37.00 Twoja cena  35,15 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Zdecydowana większość artykułów w tomie dotyczy zjawiska medializacji.

Punkt widzenia większości autorów jest raczej empiryczny niż teoretyczny. Medializacja dotyczy przeróżnych dziedzin społecznej komunikacji, zaś jej zawrotna kariera związana jest niewątpliwie z dynamiką rozwoju funkcyjnego systemu mediów. W konsekwencji inne społeczne systemy funkcyjne jakoś temu wzrostowi usiłują sprostać, a medializacja jest ceną, jaką za to płacą. Na przykład społecznego zainteresowania rozmaitymi epidemiami, które przecież nie są charakterystyczne wyłącznie dla naszych czasów, nie da się wytłumaczyć jakimiś osobliwymi postępami nauk przyrodniczych, w tym szczególnie medycznych. Natomiast świetnie się one tłumaczą zainteresowaniem medialnym. Nie inaczej jest ze sportem, edukacją oraz polityką.


Spis treści:

Spis treści
Wstęp

Michael Fleischer
Wartości w wymiarze komunikacyjnym

Aleksander Kiklewicz
Modelowanie parametryczne przestrzeni komunikacyjnej (aspekty stylistyczne)

Łukasz Afeltowicz
Autopoiesis, czarne skrzynki i dyskurs naukowy. Studium przypadku: dyskurs naukowy wokół przyczyn AIDS w latach 1982-1986

Barbara Brodzińska
Międzywyborcze komunikowanie polityczne

Aleksandra Seklecka
Wpływ polityków na tworzenie regulacji prawnych jako determinanta manipulacji medialnej

Łukasz Wojtkowski
Media masowe a polityka. Modele relacji

Marek Sokołowski
Barwy tęczowego sztandaru. Problematyka homoseksualizmu w polskich mediach. Rekonesans badawczy

Jerzy Biniewicz
Mediatyzacja dyskursu naukowego

Michał Grech
"Wszystko jest komunikacją". Projekt opisu struktury społecznej i metodologii badań

Jędrzej Morawiecki
Wątki religijne i ezoteryczne w normach konwersacyjnych współczesnej Rosji. Próba operacjonalizacji wskaźników w badaniach jakościowych

Magdalena Piechota
Edurozrywka - przyczynek do opisu zjawiska

Agnieszka Kucharska, Mariusz Wszołek
Projekcja wzornictwa na percepcję grup odniesienia na przykładzie logo wybranej firmy

Magdalena Szpunar
Nowe media a paradygmat kultury uczestnictwa

Andrzej Ostrowski
Media - sport - polityka na przykładzie telewizji

Grzegorz Adamczewski
Euranet - edukacja w Europie, Europa w edukacji


274 strony, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022