|
PRAKTYKA PRZEKONYWANIA CZYLI JAK POZYSKIWAĆ ZWOLENNIKÓW DLA SWOICH
KORDZIŃSKI J. / RACJI I PROPOZYCJI wydawnictwo: ONE PRESS , rok wydania 2009, wydanie I cena netto: 29.30 Twoja cena 27,84 zł + 5% vat - dodaj do koszyka
- Jasne formułowanie celu procesu przekonywania
- Ciągła obserwacja, słuchanie i reagowanie na słowa rozmówcy
- Atrakcyjny i zrozumiały sposób przekazywania tekstu perswazyjnego
- Bieżąca analiza skuteczności Twojego postępowania
Najbardziej skuteczni są ludzie, którzy... są skuteczni. Kiedy na samą myśl o
przekonaniu kogoś do swojego rozwiązania przechodzą Cię ciarki i tracisz zapał,
możesz być pewny, że rzeczywiście Ci się to nie uda. Jeżeli natomiast tryskasz
entuzjazmem i pewnością siebie -- sukces perswazyjny masz w zasięgu ręki!
Skuteczne oddziaływanie na ludzi wymaga przede wszystkim dobrego poznania
samego siebie oraz kogoś, na kogo chcemy wpłynąć. Każdy z nas reprezentuje odmienny
styl osobowości, który decyduje o indywidualnym modelu odczytywania rzeczywistości i
reagowania na nią. Sposób skutecznej interakcji z drugim człowiekiem powinien być
dostosowany do jego temperamentu, charakteru i typu inteligencji. Nie wolno Ci zapomnieć
o postawach i wartościach, będących fundamentalnymi elementami postrzegania
otaczającego świata. Pamiętaj także o kilku podstawowych zasadach, których
przestrzeganie pozwoli Ci przedstawić rozmówcy sprawę z najbardziej korzystnej dla
Ciebie strony:
- Bądź jednoznaczny w swoich stwierdzeniach. Powtarzanie wciąż tego
samego wywołuje przekonanie, że to, o czym mówimy, jest prawdą.
- Bądź przekonany do tego, o czym mówisz. Zapał i przekonanie są
zaraźliwe.
- Nie oceniaj tych, którzy nie chcą słuchać Twoich racji.
- Dostarczaj rozmówcom argumentów. Dziękuj za uwagę, nawet jeśli nie
uważali.
Spis treści:
Wstęp (5)
1. Poznanie samego siebie (9)
2. Podstawy budowania perswazyjnego JA (23)
3. Rzecz o automotywacji (39)
4. Inteligencja emocjonalna a poziom oddziaływania na innych (49)
5. Zasady budowania oczekiwanych relacji z innymi (67)
6. Podstawy skutecznej komunikacji (81)
7. Aktywne słuchanie jako jedna z podstaw wywierania wpływu (101)
8. Zasady wywierania wpływu społecznego (109)
- Reguła wzajemności (112)
- Reguła niedostępności (119)
- Reguła społecznego dowodu słuszności (122)
- Reguła lubienia i sympatii (125)
- Reguła autorytetu (129)
- Reguła zaangażowania i konsekwencji (132)
9. Techniki wywierania wpływu (135)
10. Podstawy skutecznej perswazji (151)
11. Między wywieraniem wpływu a psychomanipulacją (167)
Skorowidz (173)
184 strony, A5, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|