ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

PRAKTYKA PRZEKONYWANIA CZYLI JAK POZYSKIWAĆ ZWOLENNIKÓW DLA SWOICH


KORDZIŃSKI J. / RACJI I PROPOZYCJI

wydawnictwo: ONE PRESS , rok wydania 2009, wydanie I

cena netto: 29.30 Twoja cena  27,84 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

  • Jasne formułowanie celu procesu przekonywania
  • Ciągła obserwacja, słuchanie i reagowanie na słowa rozmówcy
  • Atrakcyjny i zrozumiały sposób przekazywania tekstu perswazyjnego
  • Bieżąca analiza skuteczności Twojego postępowania

 

Najbardziej skuteczni są ludzie, którzy... są skuteczni. Kiedy na samą myśl o przekonaniu kogoś do swojego rozwiązania przechodzą Cię ciarki i tracisz zapał, możesz być pewny, że rzeczywiście Ci się to nie uda. Jeżeli natomiast tryskasz entuzjazmem i pewnością siebie -- sukces perswazyjny masz w zasięgu ręki!

Skuteczne oddziaływanie na ludzi wymaga przede wszystkim dobrego poznania samego siebie oraz kogoś, na kogo chcemy wpłynąć. Każdy z nas reprezentuje odmienny styl osobowości, który decyduje o indywidualnym modelu odczytywania rzeczywistości i reagowania na nią. Sposób skutecznej interakcji z drugim człowiekiem powinien być dostosowany do jego temperamentu, charakteru i typu inteligencji. Nie wolno Ci zapomnieć o postawach i wartościach, będących fundamentalnymi elementami postrzegania otaczającego świata. Pamiętaj także o kilku podstawowych zasadach, których przestrzeganie pozwoli Ci przedstawić rozmówcy sprawę z najbardziej korzystnej dla Ciebie strony:

  • Bądź jednoznaczny w swoich stwierdzeniach. Powtarzanie wciąż tego samego wywołuje przekonanie, że to, o czym mówimy, jest prawdą.
  • Bądź przekonany do tego, o czym mówisz. Zapał i przekonanie są zaraźliwe.
  • Nie oceniaj tych, którzy nie chcą słuchać Twoich racji.
  • Dostarczaj rozmówcom argumentów. Dziękuj za uwagę, nawet jeśli nie uważali.

Spis treści:

Wstęp (5)
1. Poznanie samego siebie (9)
2. Podstawy budowania perswazyjnego JA (23)
3. Rzecz o automotywacji (39)
4. Inteligencja emocjonalna a poziom oddziaływania na innych (49)
5. Zasady budowania oczekiwanych relacji z innymi (67)
6. Podstawy skutecznej komunikacji (81)
7. Aktywne słuchanie jako jedna z podstaw wywierania wpływu (101)
8. Zasady wywierania wpływu społecznego (109)

  • Reguła wzajemności (112)
  • Reguła niedostępności (119)
  • Reguła społecznego dowodu słuszności (122)
  • Reguła lubienia i sympatii (125)
  • Reguła autorytetu (129)
  • Reguła zaangażowania i konsekwencji (132)

 

9. Techniki wywierania wpływu (135)
10. Podstawy skutecznej perswazji (151)
11. Między wywieraniem wpływu a psychomanipulacją (167)
Skorowidz (173)


184 strony, A5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022