ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 46.20 43,89   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

PRAWNE EKONOMICZNE I POLITYCZNE ASPEKTY FUNKCJONOWANIA MEDIÓW


DUDEK P. KUŚ M. RED./ I KREOWANIA ICH ZAWARTOŚCI

wydawnictwo: ADAM MARSZAŁEK , rok wydania 2010, wydanie I

cena netto: 46.20 Twoja cena  43,89 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

"Niniejszą pracę cechuje różnorodny dobór tematów, oscylujących wokół kwestii funkcjonowania mediów i kreowania ich zawartości, zaczerpniętych z subdyscyplin, tj.: ekonomika mediów i zarządzanie w mediach, komunikowanie polityczne, polityka medialna, prawo mediów."

Ze Wstępu


WSTĘP

Część I ASPEKTY PRAWNE

Ryszard Chruściak
Polityka medialna jako kompetencja organów państwa

Jacek Sobczak
Fetysz wolności prasy

Lucyna Szot
Służba społeczeństwu, państwu czy właścicielowi

Joanna Bukowska
Cześć człowieka jako kategoria prawna

Joanna Taczkowska
Funkcje i zadania autoryzacji wypowiedzi

Katarzyna Skubisz-Kępka
Przymusowa publikacja wyroków w środkach społecznego przekazu

Ksenia Kakareko
Prawne uregulowania funkcjonowania telewizji na Białorusi

Część II ASPEKTY EKONOMICZNE

Bogusław Nierenberg
Zarządzanie mediami - definiowanie pojęć

Jan Beliczyński
Rozwój organizacji radiowej w warunkach konwergencji medialnej

Robert Dziemba
Abonament a realizacja misji publicznej. Finansowanie mediów publicznych w procesie politycznego klinczu

Tomasz Kopczyński
Produkt przedsiębiorstwa medialnego - istota i implikacje w zakresie zarządzania

Katarzyna Drogowska
Zarządzanie treścią newsa a typ kreowanej wspólnoty - analiza noworocznych serwisów w TVN24

Część III ASPEKTY POLITYCZNE

Piotr Pawełczyk
Osobowość jako źródto władzy w warunkach demokracji masowej

Mirosław Karwat
Manipulacyjne formy komunikacji politycznej

Alicja Jaskiernia
Propaganda jako czynnik oddziałujący na wyborczy proces decyzyjny i legitymizację władzy

Łukasz Wojtkowski
Media masowe w procesie mediafyzacji polityki

Aleksandra Seklecka
Polityka medialna rządu Donalda Tuska

Łukasz Bartosik
Tabloidyzacja sposobu przedstawiania polityki i polityków w dzienniku "Fakt"

Dorota Żuchowska-Skiba, Maria Stojkow
Karnawalizacja polityki. Śmiech jako narzędzie kontroli i krytyki władzy w mediach

Wojciech Peszyński
Amerykanizacja dyskursu wyborczego na przykładzie polskich kampanii parlamentarnych 2001-2007

Agnieszka Kampka
Rytualne nie popierani - strategie komunikacyjne posłów opozycji

Barbara Brodzińska-Mirowska
Jak skutecznie utrzymać wyborcę? Marketing międzywyborczy jako przejaw profesjonalizacji komunikowania politycznego

Marek Sokołowski
Między skandalem a spektaklem. Media wobec olsztyńskiej "seksafery". Studium przypadku

Agnieszka Łukasik-Turecka
Kategorie treściowe w publikacjach dotyczących prezydenckiej kampanii wyborczej z 2005 roku. Analiza dzienników: "Gazeta Wyborcza" i "Rzeczpospolita"

SUMMARY


490 stron, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022