ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 44.70 42,47   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

DZIENNIKARSTWO AGENCYJNE W TEORII I PRAKTYCE


KAŹMIERCZAK W.

wydawnictwo: SKORPION , rok wydania 2011, wydanie I

cena netto: 44.70 Twoja cena  42,47 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Skrypty dydaktyczne przez całe lata aktualne źródło informacji dla studentów różnych kierunków studiów - od humanistyki, przez nauki społeczne, po nauki ścisłe. Wyparte nieco w ostatnim dziesięcioleciu przez klasyczne podręczniki akademickie, powinny, jak się wydaje, powrócić do łask. Wynika to z faktu, iż rzeczywistość medialna, w której żyjemy, i sam rynek mediów ewoluują tak szybko, jak nigdy dotąd. Dlatego też przygotowywanie aktualnych materiałów edukacyjnych w postaci skryptów, które szybko można aktualizować, dostosowując do zmieniającego się rynku mediów, stanowi nie lada wyzwanie, dając przede wszystkim możliwość prezentowania zawsze aktualnej wiedzy z danej dziedziny.

Prezentowany tom stanowi odpowiedź na to wyzwanie i rozpoczyna nową serię wydawniczą Instytutu Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego zatytułowaną Wiedza i Praktyka.

W serii tej publikowane będą prace zapoznające studentów nie tylko z zagadnieniami praktyki zawodowej, ale również stanowiące kompendium wiedzy dla każdego studenta z różnorodnych zagadnień dziennikarstwa i komunikacji społecznej.


132 strony, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022