ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 46.20 43,89   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

PRASA LOKALNA W KAMPANIACH WYBORCZYCH


MACIEJEWSKA K.

wydawnictwo: DUET , rok wydania 2008, wydanie I

cena netto: 46.20 Twoja cena  43,89 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Wybór przez autorkę pracy regionu warmińsko-mazurskiego jest szczególnie interesujący poznawczo, bowiem jest to ta część kraju, gdzie poziom bezrobocia, poczucie upośledzenia społeczno-ekonomicznego przekłada się na zachowania wyborcze obywateli (...).

Praca (...) zainteresuje przyszłych adeptów politologii, socjologii, dziennikarstwa i komunikacji społecznej, bowiem dostarcza wiedzy na temat tego, jak media lokalne informują obywateli o wyborach i w ten sposób wpływają na kształt świadomości społeczno-politycznej społeczności lokalnej.


Spis treści:

 

WSTĘP

ROZDZIAŁ I
Prasa lokalna i jej odbiorcy - rozważania teoretyczne
1. Terminologia i typologia prasy lokalnej
2. Społeczność lokalna jako odbiorca prasy lokalnej
3. Prasa lokalna jako element komunikowania politycznego w trakcie kampanii wyborczych w Polsce

ROZDZIAŁ II
Prasa lokalna w warunkach przemian ustrojowych w Polsce
1. Ogniwa współczesnych przemian systemu medialnego
2. Rozwój ilościowy i jakościowy tytułów prasy lokalnej
3. Zmiany w czytelnictwie prasy lokalnej

ROZDZIAŁ III
Odbicie przebiegu prezydenckich kampanii wyborczych na łamach prasy lokalnej w regionie warmińsko-mazurskim
1. Publikacje wyborcze "Gazety Olsztyńskiej" jako odzwierciedlenie kampanii ogólnopolskiej
2. "Gazeta Warmii i Mazur" jako uzupełnienie informacji ogólnopolskich
3. Tabloidyzacja relacji prasowych w publikacjach wyborczych lokalnego wydania "Super Expressu"

ROZDZIAŁ IV
Kampanie wyborcze do parlamentu i ich percepcja w prasie lokalnej regionu warmińsko-mazurskiego
1. Wieloaspektowość problematyki wyborczej na łamach "Gazety Olsztyńskiej"
2. Publikacje wyborcze "Gazety Warmii i Mazur" jako relacje kampanii lokalnych
3. Dwuwymiarowość publikacji wyborczych w wydaniu lokalnym "Super Expressu"

ROZDZIAŁ V
Specyfika samorządowych kampanii wyborczych na łamach prasy lokalnej regionu warmińsko-mazurskiego
1. "Gazeta Olsztyńska" jako podstawowy nośnik informacji wyborczej
2. "Gazeta Warmii i Mazur" jako źródło lokalnej informacji wyborczej
3. Jednoznaczny charakter treści wyborczych w wydaniu lokalnym "Super Expressu"

ZAKOŃCZENIE
BIBLIOGRAFIA
SPIS RYSUNKÓW I TABEL


448 stron, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022