ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 57.00 54,15   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

BADANIA MARKETINGOWE W ZARZĄDZANIU PRZEDSIĘBIORSTWEM PN 237


MAZUREK-ŁOPACIŃSKA K. SOBOCIŃSKA M. RED.

wydawnictwo: WYD UE WROCŁAW , rok wydania 2012, wydanie I

cena netto: 57.00 Twoja cena  54,15 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Badania marketingowe w zarządzaniu przedsiębiorstem

PN 237


Wstęp

Część 1. Badania marketingowe produktu oraz marki

Stanisław Kaczmarczyk: Badania marketingowe produktu w jego cyklu rynkowym
Marek Rawski: Możliwości i ograniczenia stosowania metody refleksji strategicznej w procesie planowania nowego produktu
Paweł Bryła: Marketingowa konstrukcja jakości regionalnych i ekologicz-nych produktów żywnościowych – koncepcja badania preferencji konsu-mentów i dystrybutorów
Beata Tarczydło: Narzędzia pomiarowe wizerunku marki. Wybrane przykłady
Mariola Grzybowska-Brzezińska, Katarzyna Tadajewska: Badania konsumenckich atrybutów jakości mleka spożywczego

Część 2. Badania zachowań konsumentów

Sławomir Smyczek, Artur Turek: Możliwość zastosowania diagnostyki medycznej w badaniach zachowań konsumentów
Sylwester Białowąs: Wpływ orientacji na osiągnięcia na zachowania oszczędnościowe gospodarstw domowych
Radosław Mącik, Monika Nalewajek: Motywacja racjonalności w korzy-staniu z ICT w procesie podejmowania decyzji zakupowych przez konsumenta w świetle wyników badań empirycznych
Małgorzata Bombol: Jak zbadać kształtującą się Polską klasę wyższą – pyta-nia i dylematy
Maja Jedlińska: Postmodernizm w zachowaniach konsumentów na rynku turystycznym
Adam Rudzewicz, Magdalena Krawczyk: Opinie konsumentów na temat reklamy internetowej

Część 3. Badania relacji, satysfakcji i lojalności oraz wartości dla klienta

Barbara Dobiegała-Korona, Alicja Krzepicka: Badania ukierunkowane na budowę wartości klienta
Adam Sagan, Anna Siwy-Hudowska: Wartość dla klienta na rynku konsumpcyjnym – porównanie trzech modeli pomiarowych
Edyta Rudawska: Więzi relacyjne w badaniach usług finansowych – ujęcie metodologiczne
Piotr Kwiatek: Metodologia badań relacji w parkach naukowych i technologicznych z wykorzystaniem teorii sieci
Krzysztof Błoński: Możliwości wykorzystania liczb rozmytych w badaniach satysfakcji klienta
Łukasz Skowron: Badania satysfakcji i lojalności klientów w różnych sektorach gospodarczych
Ewa Frąckiewicz: Badania satysfakcji klientów jednostek samorządu terytorialnego
Renata Nestorowicz: Badanie satysfakcji studentów jako klientów uczelni wyższych
Hanna Hall: Dydaktyczne kryteria satysfakcji studenta – hierarchia i znaczenie w świetle wyników badań empirycznych
Edyta Gołąb-Andrzejak: Badanie satysfakcji gości hotelowych i ich lojalności na przykładzie Grupy Hotelowej Orbis

Część 4. Zastosowanie badań marketingowych w procesach komunikacji i dystrybucji

Małgorzata Rószkiewicz: Metody formalne optymalizujące wybór grup docelowych dla przekazu marketingowego
Grzegorz Hajduk: Uwarunkowania i zakres całościowej oceny efektów ko-munikacji marketingowej – wybrane aspekty
Paweł Kowalski: Innowacja marketingowa w handlu detalicznym – przegląd obszarów badań.
Tomasz Olejniczak, Piotr Biela: Wykorzystanie badań marketingowych w zarządzaniu siecią handlową – dylemat menedżera.
Dawid Szostek: Badania opinii pracowników w przedsiębiorstwach zarządzanych marketingowo.
Maja Knecht-Tarczewska: Adaptacja metod pomiaru jakości usług do oceny oferty marketingowej centrów handlowych
Lucyna Witek: Możliwości wykorzystania metody Mystery Shopping w ocenie efektywności i skuteczności działań merchandisingowych
Monika Hajdas: Audyt kreatywny komunikacji marketingowej w oparciu o archetyp marki
Katarzyna Bilińska-Reformat: Projekt „Audyt Marketingowy Młodej Firmy” jako narzędzie diagnozujące aktywność marketingową MŚP – ujęcie empiryczne

Summaries


325 stron, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022