ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ ŹRÓDŁA I UWARUNKOWANIA PSYCHOLOGICZNE


RATAJCZAK Z. RED.

wydawnictwo: DIFIN , rok wydania 2012, wydanie I

cena netto: 53.99 Twoja cena  51,29 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Przesiębiorczość.

Źródła i uwarunkowania psychologiczne


Praca jest zbiorem artykułów na temat psychologicznych problemów przedsiębiorczości.

Ich Autorzy przedstawiają wyniki badań dotyczących różnych aspektów aktywności człowieka, ukierunkowanej na osiąganie ambitnych celów, przynoszących im jeśli nie wprost korzyści materialne, to przynajmniej poprawę ogólnej sytuacji życiowej.

Są tu rozważania o zachowaniu się ludzi dążących do poprawy swego losu, znajdujących się w różnych sytuacjach: zarówno dobrobytu i dobrze prosperujących, jak i w sytuacjach kryzysowych i dekoniunktury; tak w odniesieniu do sytuacji gospodarczych, jak i szeroko rozumianych sytuacji życiowych; zarówno w wymiarze jednostkowym, jak i społecznym. Przedsiębiorczość jest tu rozpatrywana jako zjawisko wielowymiarowe i pokazanie różnorodności ujęć było jednym z celów tej publikacji. Dzięki takiemu szerokiemu ujęciu wiedza psychologiczna o przedsiębiorczości łatwiej trafi do swoich odbiorców. Jest ona zaadresowana przede wszystkim do coraz liczniejszej grupy psychologów zajmujących się szeroko rozumianą przedsiębiorczością jako problemem psychologicznym, ale może się okazać nie mniej pożyteczna dla osób zaangażowanych w prowadzenie własnych przedsiębiorstw tak w skali mikro, jak i makro (mała i średnia przedsiębiorczość).


Spis treści:

Wprowadzenie
Zofia Ratajczak

1. Przedsiębiorczość w kontekście ogólnej teorii działania
Zofia Ratajczak

2.Przedsiębiorczość w okresie adolescencji i wczesnej dorosłości. O formowaniu się tożsamości nowego typu
Augustyn Bańka

3. Zarządzanie karierą zawodową jako forma przedsiębiorczości
Maria Strykowska

4.Twórcza przedsiębiorczość jako sposób zarządzania pracą w kopalni
Grażyna Mendecka

5. Przedsiębiorczość i wartości cenione w pracy w kontekście płci psychologicznej
Dominika Ochnik

6. Lojalność osób przedsiębiorczych. Postawa czy taktyka?
Renata Rosmus

7. Przedsiębiorczość w perspektywie rozwoju człowieka
Adam Niemczyński

8. Przedsiębiorczość życiowa. Próba konceptualizacji problemu na tle współczesnej myśli psychologicznej
Justyna Dubiel

9. Wybrane podmiotowe uwarunkowania przedsiębiorczości życiowej
Ewa Klimas-Kuchtowa

10. Poczucie podmiotowości pracowników jako stymulator ich przedsiębiorczości
Jan Tomiczek

11. Predyktory przedsiębiorczości
Ryszard Studenski, Anna Studenska

12. Metody jakościowe wobec problematyki przedsiębiorczości
Aleksandra Dembińska

Zakończenie


236 stron, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022