|
MARKETING I WARTOŚĆ
KŁECZEK R. wydawnictwo: WYD UE WROCŁAW , rok wydania 2012, wydanie I cena netto: 64.68 Twoja cena 61,45 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Marketing i wartość.
Metodologiczne aspekty badania skuteczności działań marketingowych
Celem niniejszej pracy jest próba oceny stanu wiedzy i wskazania perspektyw
rozwojowych dla marketingu rozumianego jako zbioru decyzji i działań podejmowanych w
celu uzyskania pozytywnego wpływ na czynniki wzrostu wartości.
W trzech rozdziałach autor przedstawił dwa modele skuteczności działań
marketingowych wykorzystujące kategorię wartości, których autorzy wskazują brak
badań wpływu działań marketingowych na wartość przedsiębiorstwa, a także własny
model skuteczności działań marketingowych wykorzystujący koncepcję czynników wzrostu
wartości i pojęcie kapitału marki K.L. Kellera.
Zawarł analizy, opierając się na własnym modelu skuteczności działań
marketingowych oraz na elementach metodologicznych badań empirycznych dotyczących
skuteczności działań marketingowych: na rynku konsumpcyjnym (business-to-consumer); na
rynku zatrudnienia (employer branding); na rynku dóbr zaopatrzeniowych
(business-to-business); na rynku finansowym (w zakresie relacji inwestorskich).
Autor zaproponował też wskazówki metodologiczne dotyczące dalszych badań
tego problemu w poszczególnych obszarach badawczych.
Spis treści:
Wstęp
1. Modele skuteczności działań marketingowych wykorzystujące kategorię
wartości
1.1. Model relacji między aktywami rynkowymi a wartością dla akcjonariuszy R.K.
Srivastavy, T.A. Shervaniego i L. Faheya
1.2. Model skuteczności działań marketingowych R.T. Rusta, T. Amblera, G.S. Carpentera,
V. Kumara i R.K. Srivastavy
1.3. Główne kategorie w modelach skuteczności działań marketingowych
1.4. Model skuteczności działań marketingowych w oparciu o wartość i kapitał marki
2. Badania empiryczne skuteczności działań marketingowych
2.1. Badania na rynku business-to-consumer
2.1.1. Badania wpływu działań marketingowych na kapitał marki
2.1.2. Badania wpływu ocen jakości, satysfakcji i zaufania na zachowania konsumentów
2.2. Badania na rynku zatrudnienia
2.3. Badania na rynku business-to-business
2.4. Badania relacji inwestorskich
2.4.1. Identyfikacja zdarzeń wpływających na wartosć rynkową przedsię-biorstwa
2.4.2. Badania jawności i przejrzystości informacji inwestorskiej
3. Badania skuteczności działań marketingowych - problemy i wskazówki
metodologiczne
3.1. Badania na rynku business-to-consumer
3.2. Badania na rynku zatrudnienia
3.3. Badania na rynku business-to-business
3.3.1. Opis oferty business-to-business przy wykorzystaniu koncepcji czynników wzrostu
wartości
3.3.2. Efektywność działań sprzedażowych – analiza menedżerska
3.4. Badania relacji inwestorskich
Uwagi końcowe
Literatura
Indeks rzeczowy
Spis rysunków
Spis tabel
265 stron, B5, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|