ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 64.68 61,45   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

MARKETING I WARTOŚĆ


KŁECZEK R.

wydawnictwo: WYD UE WROCŁAW , rok wydania 2012, wydanie I

cena netto: 64.68 Twoja cena  61,45 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Marketing i wartość.

Metodologiczne aspekty badania skuteczności działań marketingowych


Celem niniejszej pracy jest próba oceny stanu wiedzy i wskazania perspektyw rozwojowych dla marketingu rozumianego jako zbioru decyzji i działań podejmowanych w celu uzyskania pozytywnego wpływ na czynniki wzrostu wartości.

W trzech rozdziałach autor przedstawił dwa modele skuteczności działań marketingowych wykorzystujące kategorię wartości, których autorzy wskazują brak badań wpływu działań marketingowych na wartość przedsiębiorstwa, a także własny model skuteczności działań marketingowych wykorzystujący koncepcję czynników wzrostu wartości i pojęcie kapitału marki K.L. Kellera.

Zawarł analizy, opierając się na własnym modelu skuteczności działań marketingowych oraz na elementach metodologicznych badań empirycznych dotyczących skuteczności działań marketingowych: na rynku konsumpcyjnym (business-to-consumer); na rynku zatrudnienia (employer branding); na rynku dóbr zaopatrzeniowych (business-to-business); na rynku finansowym (w zakresie relacji inwestorskich).

Autor zaproponował też  wskazówki metodologiczne dotyczące dalszych badań tego problemu w poszczególnych obszarach badawczych.


Spis treści:

Wstęp

1. Modele skuteczności działań marketingowych wykorzystujące kategorię wartości
1.1. Model relacji między aktywami rynkowymi a wartością dla akcjonariuszy R.K. Srivastavy, T.A. Shervaniego i L. Faheya
1.2. Model skuteczności działań marketingowych R.T. Rusta, T. Amblera, G.S. Carpentera, V. Kumara i R.K. Srivastavy
1.3. Główne kategorie w modelach skuteczności działań marketingowych
1.4. Model skuteczności działań marketingowych w oparciu o wartość i kapitał marki

2. Badania empiryczne skuteczności działań marketingowych
2.1. Badania na rynku business-to-consumer
2.1.1. Badania wpływu działań marketingowych na kapitał marki
2.1.2. Badania wpływu ocen jakości, satysfakcji i zaufania na zachowania konsumentów
2.2. Badania na rynku zatrudnienia
2.3. Badania na rynku business-to-business
2.4. Badania relacji inwestorskich
2.4.1. Identyfikacja zdarzeń wpływających na wartosć rynkową przedsię-biorstwa
2.4.2. Badania jawności i przejrzystości informacji inwestorskiej

3. Badania skuteczności działań marketingowych - problemy i wskazówki metodologiczne
3.1. Badania na rynku business-to-consumer
3.2. Badania na rynku zatrudnienia
3.3. Badania na rynku business-to-business
3.3.1. Opis oferty business-to-business przy wykorzystaniu koncepcji czynników wzrostu wartości
3.3.2. Efektywność działań sprzedażowych – analiza menedżerska
3.4. Badania relacji inwestorskich

Uwagi końcowe
Literatura
Indeks rzeczowy
Spis rysunków
Spis tabel


265 stron, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022