|
DOSTĘPNOŚĆ I WYKORZYSTANIE INFORMACJI O RYNKACH I PARTNERACH ZAGRANI..
BARTOSIK-PURGAT M. MRUK H. SCHROEDER J. wydawnictwo: WYD UE POZNAŃ , rok wydania 2012, wydanie I cena netto: 47.20 Twoja cena 44,84 zł + 5% vat - dodaj do koszyka DOSTĘPNOŚĆ I WYKORZYSTANIE INFORMACJI O RYNKACH I PARTNERACH ZAGRANICZNYCH W
PROCESIE INTERNACJONALIZACJI POLSKICH PRZEDSIĘBIORSTW
Wprowadzenie
Rozdział 1
Znaczenie informacji w procesie internacjonalizacji przedsiębiorstwa
1.1. Informacja jako podstawa podejmowania decyzji
1.2. Potrzeby informacyjne w procesie internacjonalizacji przedsiębiorstw
1.2.1. Formy internacjonalizacji
1.2.2. Potrzeby informacyjne na poszczególnych etapach internacjonalizacji
1.3. System Międzynarodowej Informacji Marketingowej
Rozdział 2
Źródła informacji w międzynarodowych badaniach marketingowych
2.1. Informacje wtórne w międzynarodowych badaniach marketingowych
2.1.1. Wewnętrzne źródła informacji wtórnych
2.1.2. Zewnętrzne źródła informacji wtórnych
2.1.3. Ośrodki kojarzące partnerów i udostępniające zagraniczną informację rynkową
w Polsce
2.2. Informacje pierwotne w międzynarodowych badaniach marketingowych
Rozdział 3
Metodyka badania i charakterystyka próby
3.1. Przegląd badań w zakresie źródeł pozyskiwania informacji o rynkach
zagranicznych i ich wykorzystania
3.2. Metodyka badania empirycznego
3.3. Charakterystyka próby badawczej
Rozdział 4
Pozyskiwanie informacji o rynkach zagranicznych - wyniki badań empirycznych
4.1. Organizacja gromadzenia informacji
4.2. Zakres pozyskiwania informacji
4.3. Źródła pozyskiwania informacji
Rozdział 5
Pozyskiwanie informacji o partnerach zagranicznych - wyniki badań empirycznych
5.1. Nawiązywanie kontaktów z partnerami zagranicznymi
5.2. Wykorzystywane w przedsiębiorstwie źródła pozyskiwania informacji o partnerach
zagranicznych
5.3. Weryfikacja wiarygodności partnera zagranicznego
5.4. Metody weryfikacji wiarygodności partnera zagranicznego
5.5. Ocena wywiadowni gospodarczych
Zakończenie
Aneks
Bibliografia
191 stron, oprawa twarda
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|