ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

METODY POMIARU I ANALIZY RYNKU USŁUG


GARCZARCZYK J. / ZASTOSOWANIA I EFEKTYWNOŚĆ

wydawnictwo: WYD UE POZNAŃ , rok wydania 2012, wydanie I

cena netto: 50.10 Twoja cena  47,60 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

METODY POMIARU I ANALIZY RYNKU USŁUG

POMIAR JAKOŚCIOWY-ZASTOSOWANIA I EFEKTYWNOŚĆ


Wstęp 5

Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska
Badania jakościowe: metody, nowe podejścia i konteksty badawcze 7
Stanisław Kaczmarczyk
Wybrane metody analizy danych jakościowych w badaniach marketingowych 19
Józef Garczarczyk, Robert Skikiewicz
Barometry koniunktury w przewidywaniu zmian na rynku ubezpieczeniowym 28
Iwona Olejnik
Zastosowanie metody tajemniczy klient w ocenie jakości usług finansowych 40
Grzegorz Kowalewski
Przydatność testów koniunktury do analizy rynku usług 50
Sylwia Michalak, Bogdan Sojkin
Wykorzystanie techniki wywiadu pogłębionego w ocenie procesu usługowego 61
Tomasz Olejniczak, Piotr Biela
Wykorzystanie metody obserwacji w zarządzaniu siecią handlową. 73
Jadwiga Stobiecka
Pomiar zachowań konsumentów na rynku usług. Jakość, wartość dla klienta, satysfakcja, zaufanie czy lojalność? 82
Sylwester Białowąs
Awersja wobec ryzyka w zachowaniach finansowych 96
Robert Skikiewicz
Zastosowanie metody k-średnich w segmentacji klientów banków na podstawie wskaźników lojalności 104
Maciej Beręsewicz, Marcin Szymkowiak
Kilka uwag na temat metod ważenia w badaniach marketingowych z brakami odpowiedzi 116
Wojciech Roszka
łteracyjne dopasowanie proporcjonalne jako metoda poprawiania wyników w badaniach sondażowych 125
Piotr Tarka
Zastosowanie analizy ścieżkowej w modelu LISREL do oceny skuteczności badań marketingowych 139
Mirosława Kaczmarek
Kryteria oceny funkcjonalności witryny internetowej banku 151
Elżbieta Golata
Percepcja potrzeb w perspektywie przemian demograficznych 160
Agnieszka Stanimir
Wizualizacja danych tekstowych z wykorzystaniem analizy korespondencji 175
Tomasz Szubert
Zastosowanie analizy sieciowej do badania rozmieszczenia placówek handlowych na terenie miasta Poznania 186


196 stron, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022