ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

METODY POMIARU I ANALIZY RYNKU USŁUG DYLEMATY BADAWCZE


GARCZARCZYK J. SKIKIEWICZ R.

wydawnictwo: WYD UE POZNAŃ , rok wydania 2012, wydanie I

cena netto: 50.10 Twoja cena  47,60 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

METODY POMIARU I ANALIZY RYNKU USŁUG

DYLEMATY BADAWCZE


Wprowadzenie 5

Adam Sagan, Jolanta Perek-Białas
Analiza interakcji konsumenckich - podejście strukturalno-sieciowe 7
Anna Błaczkowska, Alicja Grześkowiak
Zastosowanie wybranych metod analizy wielowymiarowej do oceny efektów kształcenia 20
Małgorzata Rószkiewicz, Dorota Węziak-Białowolska
Usługi zewnętrzne w kształtowaniu orientacji na wiedzę przedsiębiorstw i stymulacji ich wyników ekonomicznych 33
Marta Dziechciarz-Duda, Klaudia Przybysz
Badanie czynników aktywności edukacyjnej osób starszych - profil studentów uniwersytetów trzeciego wieku 44
Andrzej Bąk
Segmentacja konsumentów na podstawie preferencji wyrażonych z wykorzystaniem modeli klas ukrytych i programu R 56
Wioletta Wereda
Próba segmentacji klientów usług ze względu na więzi klienta z firmą na przykładzie rynku telefonii mobilnej (w Siedlcach i w Warszawie) 68
Marcin Gąsior
Segmentacja konsumentów rynku IT na podstawie profilów związku konsumenta z technologią 80
Krzysztof Błoński
Segmentacja klientów korzystających z usług świadczonych przez jednostki samorządu terytorialnego 90
Łukasz Skowron, Łukasz Fojutowski, Monika Sak-Skowron
Badanie poziomu motywacji i satysfakcji pracowników z wykorzystaniem modelu ścieżkowego 99
Bartłomiej Jefmański
Rozmyły pomiar i analiza jakości usług z zastosowaniem liczb rozmytych i środowiska R 110
Anna Król
Próba konstrukcji hedonicznego modelu cen usług dostawy Internetu 123
Dariusz Dąbrowski
Zastosowanie skali porównywania parami w analizie skupień na przykładzie klasyfikacji użytkowników usług on-line 133
Agnieszka Pleśniak
Hojność systemów zabezpieczenia emerytalnego w wybranych krajach – identyfikacja cech usług społecznych 145
Dominika Mirońska
Pomiar hojności - dylematy badawcze w obszarze filantropii w ujęciu międzynarodowym 157
Małgorzata Sej-Kolasa, Mirosława Sztemberg-Lewandowska
Autokorelacja przestrzenna jednostek administracyjnych na przykładzie poziomu bezrobocia 168
Mariusz Łapczyński
Hybrydowe modele asocjacyjne w sprzedaży krzyżowej i uzupełniającej na rynku usług 179


190 stron, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022