|
METODY POMIARU I ANALIZY RYNKU USŁUG DYLEMATY BADAWCZE
GARCZARCZYK J. SKIKIEWICZ R. wydawnictwo: WYD UE POZNAŃ , rok wydania 2012, wydanie I cena netto: 50.10 Twoja cena 47,60 zł + 5% vat - dodaj do koszyka METODY POMIARU I ANALIZY RYNKU USŁUG
DYLEMATY BADAWCZE
Wprowadzenie 5
Adam Sagan, Jolanta Perek-Białas
Analiza interakcji konsumenckich - podejście strukturalno-sieciowe 7
Anna Błaczkowska, Alicja Grześkowiak
Zastosowanie wybranych metod analizy wielowymiarowej do oceny efektów
kształcenia 20
Małgorzata Rószkiewicz, Dorota Węziak-Białowolska
Usługi zewnętrzne w kształtowaniu orientacji na wiedzę przedsiębiorstw i
stymulacji ich wyników ekonomicznych 33
Marta Dziechciarz-Duda, Klaudia Przybysz
Badanie czynników aktywności edukacyjnej osób starszych - profil studentów
uniwersytetów trzeciego wieku 44
Andrzej Bąk
Segmentacja konsumentów na podstawie preferencji wyrażonych z wykorzystaniem
modeli klas ukrytych i programu R 56
Wioletta Wereda
Próba segmentacji klientów usług ze względu na więzi klienta z firmą na
przykładzie rynku telefonii mobilnej (w Siedlcach i w Warszawie) 68
Marcin Gąsior
Segmentacja konsumentów rynku IT na podstawie profilów związku konsumenta z
technologią 80
Krzysztof Błoński
Segmentacja klientów korzystających z usług świadczonych przez jednostki
samorządu terytorialnego 90
Łukasz Skowron, Łukasz Fojutowski, Monika Sak-Skowron
Badanie poziomu motywacji i satysfakcji pracowników z wykorzystaniem modelu
ścieżkowego 99
Bartłomiej Jefmański
Rozmyły pomiar i analiza jakości usług z zastosowaniem liczb rozmytych i
środowiska R 110
Anna Król
Próba konstrukcji hedonicznego modelu cen usług dostawy Internetu 123
Dariusz Dąbrowski
Zastosowanie skali porównywania parami w analizie skupień na przykładzie
klasyfikacji użytkowników usług on-line 133
Agnieszka Pleśniak
Hojność systemów zabezpieczenia emerytalnego w wybranych krajach –
identyfikacja cech usług społecznych 145
Dominika Mirońska
Pomiar hojności - dylematy badawcze w obszarze filantropii w ujęciu
międzynarodowym 157
Małgorzata Sej-Kolasa, Mirosława Sztemberg-Lewandowska
Autokorelacja przestrzenna jednostek administracyjnych na przykładzie poziomu
bezrobocia 168
Mariusz Łapczyński
Hybrydowe modele asocjacyjne w sprzedaży krzyżowej i uzupełniającej na rynku
usług 179
190 stron, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|