ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

RELACJE NA RYNKU BUSINESS TO BUSINESS ROZWÓJ WARTOŚĆ KOMUNIKACJA


LESZCZYŃSKI G. PILARCZYK B.

wydawnictwo: WYD UE POZNAŃ , rok wydania 2012, wydanie I

cena netto: 51.00 Twoja cena  48,45 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

RELACJE NA RYNKU BUSINESS-TO-BUSINESS

ROZWÓJ, WARTOŚĆ, KOMUNIKACJA


Wstęp (Grzegorz Leszczyński, Bogna Pilarczyk) 5

ROZWÓJ RELACJI BUSINESS-TO-BUSINESS

Piotr Kwiatek
Wartości relacji na rynku business-to-business w kontekście strukturyzacji 9
Milena Ratajczak-Mrozek, Łukasz Małys
Współpraca formalna i nieformalna w ramach łańcucha dostaw a wyniki przedsiębiorstw - analiza empiryczna 22
Justyna Swiatowiec-Szczepańska
Znaczenie kontraktu w zarządzaniu relacjami na rynku B2B 32
Robert Szczepański
Kształtowanie relacji z podmiotami otoczenia na rynkach zagranicznych – wyniki badań 48
Zygmunt Waśkowski
Instytucjonalna struktura biznesu sportowego - ujęcie modelowe 58
Marek Zieliński
Emocje w relacjach B2B: podejmowanie decyzji zakupowych na rynku business-to-business 69

WARTOŚĆ W RELACJACH BUSINESS-TO-BUSINESS

Grzegorz Leszczyński
Dopasowanie a sprzedaż w relacjach business-to-business z perspektywy przedsiębiorstw produkcyjnych 81
Henryk Mruk
Wpływ relacji między marketingiem a sprzedażą na tworzenie wartości dla klientów instytucjonalnych 96
Renata Nestorowicz
Współpraca projektanta z producentem - wyzwania i szanse 112
Bogna Pilarczyk, Krzysztof Żywanowski
Wartość współtworzona jako innowacja w relacjach na rynku business-to-business 125

KOMUNIKACJA W RELACJACH BUSINESS-TO-BUSINESS

Aleksandra Kaniewska-Sęba
Zastosowanie eksperymentów w badaniu komunikacji w sferze business-to-business 139
Grzegorz Leszczyński, Marek Zieliński
Targi jako źródło informacji dla klientów instytucjonalnych 153
Przemysław Niewiadomski, Aleksandra Kaniewska-Sęba
Ocena poziomu luki kompetencyjnej wśród menedżerów sprzedaży - studia eksploracyjne branży budowy maszyn rolniczych 163
Anna Rogala
Znaczenie komunikacji i kompetencji komunikacyjnych sprzedawców w kształtowaniu relacji z klientami instytucjonalnymi 174
Łukasz Wysocki
Wykorzystanie mediów społecznościowych w komunikacji marketingowej business-to-business 184


193 strony, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022