RELACJE NA RYNKU BUSINESS-TO-BUSINESS
ROZWÓJ, WARTOŚĆ, KOMUNIKACJA
Wstęp (Grzegorz Leszczyński, Bogna Pilarczyk) 5
ROZWÓJ RELACJI BUSINESS-TO-BUSINESS
Piotr Kwiatek
Wartości relacji na rynku business-to-business w kontekście strukturyzacji 9
Milena Ratajczak-Mrozek, Łukasz Małys
Współpraca formalna i nieformalna w ramach łańcucha dostaw a wyniki
przedsiębiorstw - analiza empiryczna 22
Justyna Swiatowiec-Szczepańska
Znaczenie kontraktu w zarządzaniu relacjami na rynku B2B 32
Robert Szczepański
Kształtowanie relacji z podmiotami otoczenia na rynkach zagranicznych – wyniki
badań 48
Zygmunt Waśkowski
Instytucjonalna struktura biznesu sportowego - ujęcie modelowe 58
Marek Zieliński
Emocje w relacjach B2B: podejmowanie decyzji zakupowych na rynku
business-to-business 69
WARTOŚĆ W RELACJACH BUSINESS-TO-BUSINESS
Grzegorz Leszczyński
Dopasowanie a sprzedaż w relacjach business-to-business z perspektywy
przedsiębiorstw produkcyjnych 81
Henryk Mruk
Wpływ relacji między marketingiem a sprzedażą na tworzenie wartości dla
klientów instytucjonalnych 96
Renata Nestorowicz
Współpraca projektanta z producentem - wyzwania i szanse 112
Bogna Pilarczyk, Krzysztof Żywanowski
Wartość współtworzona jako innowacja w relacjach na rynku business-to-business
125
KOMUNIKACJA W RELACJACH BUSINESS-TO-BUSINESS
Aleksandra Kaniewska-Sęba
Zastosowanie eksperymentów w badaniu komunikacji w sferze business-to-business
139
Grzegorz Leszczyński, Marek Zieliński
Targi jako źródło informacji dla klientów instytucjonalnych 153
Przemysław Niewiadomski, Aleksandra Kaniewska-Sęba
Ocena poziomu luki kompetencyjnej wśród menedżerów sprzedaży - studia
eksploracyjne branży budowy maszyn rolniczych 163
Anna Rogala
Znaczenie komunikacji i kompetencji komunikacyjnych sprzedawców w kształtowaniu
relacji z klientami instytucjonalnymi 174
Łukasz Wysocki
Wykorzystanie mediów społecznościowych w komunikacji marketingowej
business-to-business 184
193 strony, oprawa miękka