ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

KREOWANIE WARTOŚCI CENTRUM HANDLOWEGO PERSPEKTYWA INTERESARIUSZY


MIKOŁAJCZYK J.

wydawnictwo: WYD UE POZNAŃ , rok wydania 2012, wydanie I

cena netto: 66.22 Twoja cena  62,91 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

KREOWANIE WARTOŚCI CENTRUM HANDLOWEGO

PERSPEKTYWA INTERESARIUSZY


Niniejsza praca stanowi rezultat wieloletnich zainteresowań autora koncentrujących się wokół funkcjonowania sektora handlu i przedsiębiorstw handlu detalicznego.

Autor ma nadzieję, że spostrzeżenia i zaproponowane koncepcje badania interesariuszy centrum handlowego oraz wnioski zawarte w pracy wzbogacą teorię handlu, a także okażą się przydatne dla praktyki gospodarczej.


Wstęp 5

1. Wartość w koncepcji zarządzania przedsiębiorstwem 11
1.1. Pojęcie wartości w działalności gospodarczej. Aksjologia ekonomii 11
1.2. Wartość w procesie wymiany 22
1.3. Wartość w koncepcji marketingu 32
1.4. Zarządzanie przez wartość dla klienta - wybrane koncepcje 38
1.5. Handel detaliczny w procesie tworzenia wartości dla klienta 45
1.6. Komunikowanie wartości dla klienta 57

2. Centrum handlowe jako forma koncentracji handlu 62
2.1. Pojęcie i historia rozwoju centrów handlowych 62
2.2. Typologia centrów handlowych 75
2.3. Centra handlowe w Polsce na tle tendencji ogólnoeuropejskich 83
2.4. Proces realizacji projektu inwestycyjnego centrum handlowego 98

3. Interesariusze centrum handlowego w koncepcji społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa 113
3.1. Geneza i istota pojęcia interesariuszy 113
3.2. Typologia interesariuszy 121
3.3. Interesariusze centrum handlowego 125
3.4. Koncepcja społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa 133
3.5. Społeczna odpowiedzialność centrum handlowego 149

4. Metodyka badań kluczowych interesariuszy centrum handlowego 153
4.1. Wprowadzenie do problematyki badań interesariuszy centrum handlowego 153
4.1.1. Metodyka badań właścicieli i zarządców centrów handlowych 155
4.1.2. Metodyka badań najemców powierzchni w centrach handlowych 160
4.1.3. Metodyka badań klientów indywidualnych w centrach handlowych ... 164
4.2. Badanie przypadku jako metoda badawcza 168

5. Kreowanie wartości centrum handlowego - wyniki badań 174
5.1. Kreowanie wartości centrum handlowego w ocenie właścicieli i zarządców 174
5.1.1. Źródła przewagi konkurencyjnej centrów handlowych 174
5.1.2. Wpływ centrów handlowych na otoczenie rynkowe 183
5.1.3. Ocena czynników kreowania wartości centrów handlowych 193
5.2. Kreowanie wartości centrum handlowego w ocenie najemców powierzchni 199
5.2.1. Kluczowe czynniki wartości centrum handlowego w ocenie najemców 199
5.2.2. Ocena centrów handlowych w opinii najemców 200
5.2.3. Ocena czynników kreowania wartości centrów handlowych 207
5.3. Kreowanie wartości centrum handlowego w ocenie klientów indywidualnych 214
5.3.1. Kluczowe czynniki wartości centrum handlowego w opinii klientów indywidualnych 214
5.3.2. Ocena centrów handlowych w opinii klientów 216
5.3.3. Ocena czynników kreowania wartości centrów handlowych 222
5.4. Profile wartości wybranych centrów handlowych - studia przypadków 227
5.4.1. Manufaktura w Łodzi 228
5.4.2. Galeria Krakowska 233
5.4.3. Stary Browar w Poznaniu 238

Zakończenie 247
Bibliografia 250
Spis tabel 262
Spis rysunków 264
Spis wykresów 266
Załącznik 268


276 stron, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022