|
EKONOMIA, MARKETING I ZARZĄDZANIE. ZADANIA Z EGZAMINÓW WSTEPNYCH
ŻWIRBLA A. KRĘCICKI Z. wydawnictwo: TUTOR , rok wydania 1999, wydanie I cena netto: 19.20 Twoja cena 18,24 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Niniejszy zbiór zadań jest
owocem współpracy z uczniami, którzy marzyli o studiach ekonomicznych i osiągnęli swój
cel. Zamieszczone w zbiorze zestawy zadań obejmują lata 1989-1998 i wywodzą się z
takich uczelni jak: Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu, Szkoła Główna Handlowa
(do 1990 r. SGPiS) w Warszawie, Uniwersytet Warszawski, Uniwersytet Łódzki, Uniwersytet
Szczeciński. Do zadań dołączono pełne rozwiązania, a w przypadku zadań
analogicznych wskazówki i odpowiedzi. Przy wyborze zadań korzystano z różnych źródeł,
np. z informatorów dla kandydatów na studia wyższe oraz materiałów wykorzystywanych
na kursach przygotowawczych.
219 stron
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|