ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

EKONOMIA, MARKETING I ZARZĄDZANIE. ZADANIA Z EGZAMINÓW WSTEPNYCH


ŻWIRBLA A. KRĘCICKI Z.

wydawnictwo: TUTOR , rok wydania 1999, wydanie I

cena netto: 19.20 Twoja cena  18,24 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Niniejszy zbiór zadań jest owocem współpracy z uczniami, którzy marzyli o studiach ekonomicznych i osiągnęli swój cel. Zamieszczone w zbiorze zestawy zadań obejmują lata 1989-1998 i wywodzą się z takich uczelni jak: Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu, Szkoła Główna Handlowa (do 1990 r. SGPiS) w Warszawie, Uniwersytet Warszawski, Uniwersytet Łódzki, Uniwersytet Szczeciński. Do zadań dołączono pełne rozwiązania, a w przypadku zadań analogicznych wskazówki i odpowiedzi. Przy wyborze zadań korzystano z różnych źródeł, np. z informatorów dla kandydatów na studia wyższe oraz materiałów wykorzystywanych na kursach przygotowawczych.

219 stron

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022