ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 36.00 34,20   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

KONKURENCYJNOŚĆ PRZEDSIĘBIORSTW NOWE PODEJŚCIE


RED. SKAWIŃSKA E.

wydawnictwo: WYD. NAUKOWE PWN , rok wydania 2002, wydanie I

cena netto: 36.00 Twoja cena  34,20 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Autorzy postawili sobie za cel wskazanie nowych aspektów konkurencyjności występujących w teorii (metod, źródeł, przesłanek, instrumentów itd.). Celem aplikacyjnym jest upowszechnienie nowoczesnych narzędzi ekonomicznych wśród przedstawicieli praktyki gospodarczej. Ich zastosowanie umożliwi sprostanie współczesnym wyzwaniom rozwojowym. Trwający proces restrukturyzacji i modernizacji polskiej gospodarki stwarza potrzebę podejmowania i aktualizowania badań ekonomicznych prowadzonych w różnych ośrodkach naukowych oraz upowszechniania uzyskanych wyników.

Praca składa się z dwóch zasadniczych części: I część ma charakter teoretyczny - rozdział 1 (ocena stanu i kierunków badań z zakresu konkurencyjności podmiotów gospodarczych w Polsce i w krajach wysoko rozwiniętych), rozdział 2 (nowe pojęcia związane z konkurencyjnością, dotychczasowe mierniki oceny konkurencyjności i propozycje ich zmian), rozdział 3 (analiza warunków funkcjonowania przedsiębiorstw);

część II ma charakter praktyczny - rozdział 4 (wpływ jakości wyrobów i systemów zarządzania na konkurencyjność), rozdział 5 (studium wpływu zmian otoczenia przedsiębiorstwa na tradycyjny łańcuch wartości i 5 nowych modeli strategii konkurencji w gospodarce światowej), rozdział 6 (wyniki badań empirycznych konkurencyjności polskich firm sektora żywnościowego w latach 1997-2000), rozdział 7 (ocena konkurencyjności polskich przedsiębiorstw sektora przetwórczego z zastosowaniem jakościowych i ilościowych wskaźników w latach 1992-2001).


Prof. zw. dr hab. Eulalia Skawińska - kierownik Zakładu Nauk Ekonomicznych na Wydziale Informatyki i Zarządzania Politechniki Poznańskiej. Główne kierunki zainteresowań naukowych to zarządzanie marketingiem w przedsiębiorstwie i konkurencyjność podmiotów gospodarczych. Autorka 17 książek, 7 skryptów uczelnianych oraz 140 artykułów.

231 stron, miękka oprawa

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022