ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ I KONKURENCYJNOŚĆ TOM 4.


RED. KOTOWICZ-JAWOR J.

wydawnictwo: PTE , rok wydania 2001, wydanie I

cena netto: 31.00 Twoja cena  29,45 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

W dniach 25-26 stycznia 2001 r. odbył się w Warszawie VII Kongres Ekonomistów Polskich.

Referaty prezentowane na Kongresie zostały opublikowane w specjalnej serii wydawniczej obejmującej sześć tomów (tom I: Czy ekonomia nadąża z wyjaśnieniem rzeczywistości?, praca zbiorowa pod redakcją Andrzeja Wojtyny, tom II: Jaka polityka gospodarcza dla Polski?, praca zbiorowa pod redakcją Urszuli Płowiec; tom III - Społeczne aspekty rozwoju gospodarki polskiej?, praca zbiorowa pod redakcją Stanisława Owsiaka; tom IV: Przedsiębiorczość i konkurencyjność, praca zbiorowa pod redakcją Joanny Kotowicz Jawor; tom V: Problemy rozwoju regionalnego, praca zbiorowa pod redakcją Jacka Brdulaka; tom VI: Edukacja Ekonomiczna, praca zbiorowa pod redakcją Marka Rockiego).


Spis treści

Zdzisław Sadowski
Słowo wstępne

Joanna Kotowicz-Jawor
Wstęp

Andrzej K. Koźmiński
Zarządzanie wiedzą warunkiem konkurencyjności firmy

Adam Noga
Przedsiębiorczość a polityka makroekonomiczna

Stefan Kwiatkowski
Intelektualizacja przedsiębiorczości, intelektualizacja przedsiębiorstw

Joanna Kotowicz-Jawor
Szanse rozwojowe przedsiębiorstw

Bogdan Wawrzyniak
Nadzór korporacyjny w Polsce w kontekście światowych doświadczeń i wyzwań globalizacji

Elżbieta Mączyńska
Efektywność polskich przedsiębiorstw i jej pomiar

Witold Jakóbik
Konkurencyjność gospodarki polskiej. Stan i perspektywy

Marian Gorynia
Międzynarodowa Konkurencyjność polskich przedsiębiorstw - wyniki badań empirycznych

Ireneusz Bielski
Sposób kształtowania przewag konkurencyjnych

Wacław Jarmołowicz
Systemy wynagradzania w motywowaniu menedżerów

Włodzimierz Januszkiewicz
Konkurencyjność polskiego sektora usług

Barbara Kożuch
Inwestowanie w kapitał ludzki a rozwój gospodarki

Jerzy Altkorn
Orientacje marketingowe polskich przedsiębiorstw

Alicja Sajkiewicz
Pracownicy jako wartość firmy

Marek Matuszak, Stanisław Sudoł
Przyczyny rozwoju i upadku polskich przedsiębiorstw przemysłowych w okresie transformacji gospodarczej lat 1990-2000

Marek Lisiecki
Nowoczesne metody i techniki zarządzania w praktyce polskich przedsiębiorstw

Marzenna A. Weresa
Czynniki i bariery innowacyjności gospodarki. Wnioski dla Polski

Janusz Witkowski
Znaczenie marki produktu w kształtowaniu lojalności nabywców względem firmy

Leszek Żabiński
Strategiczne zachowania marketingowe przedsiębiorstw a mikroekonomiczny mechanizm rozwoju

Czesław Skowronek
Sytuacja ekonomiczna przedsiębiorstw, a ich możliwości rozwojowe

Henryk Wnorowski
Wybrane elementy konkurencyjności przedsiębiorstw przemysłu spirytusowego

Paweł Glikman
Przedsiębiorstwa i przedsiębiorczość w polskiej gospodarce

Anna Wziątek-Kubiak
Jaka polityka proeksportowa dla Polski?

447 stron

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022