Google to jedna z najbardziej rozpoznawanych marek na świecie, a nazwa tej
firmy trafiła już do słowników i oprócz rzeczownikowego ma znaczenie czasownikowe,
opisuje bowiem czynność wykonywaną co dzień przez miliony ludzi na całym świecie.
Książka o Google skierowana jest do szerokiej publiczności i stanowi lekturę
obowiązkową dla wszystkich zainteresowanych rozwojem Internetu. Siła jej polega na
drobiazgowości, a także ukazaniu ludzkiej strony tego niezwykłego przedsięwzięcia, którego
sukces jest ściśle związany z osobowościami założycieli: Siergieja Brina i Larry'ego
Page'a. Dziś tych dwóch młodych ludzi z wizją należy do grona najbogatszych ludzi
świata. Zbudowana jak opowieść biograficzna, w przystępny sposób przedstawia, jak
tych dwóch absolwentów uniwersytetu krok po kroku rozwijało swój pomysł i stworzyło
największe przedsięwzięcie biznesowe ostatniej dekady. Tłumaczy także, na czym polega
słynna zasada "Nie czyń zła", która przyświeca ich działaniom.
Książka opatrzona jest suplementem, w którym czytelnik znajdzie m.in. rady, jak
lepiej posługiwać się wyszukiwarką.
392 strony, format: 13.3x20.3cm, miękka oprawa