|
PRZEDSIĘBIORSTWO I KLIENT W GOSPODARCE OPARTEJ NA USŁUGACH
RUDAWSKA I. SOBOŃ M. wydawnictwo: DIFIN , rok wydania 2009, wydanie I cena netto: 85.00 Twoja cena 80,75 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Usługi zyskują na znaczeniu nie tylko jako wyodrębniony sektor gospodarki narodowej.
W działalność usługową angażują się coraz częściej przedsiębiorstwa dwóch
pozostałych sektorów: przemysłu i rolnictwa. Usługi zostają "wbudowane" w
końcowy rezultat procesu produkcyjnego, stanowią element kompleksowej oferty wielu
przedsiębiorstw przemysłowych i rolnych. Jak deklaruje menedżer jednego z globalnych
koncernów, zawsze, kiedy nie możemy bezpośrednio dotrzeć do klienta z jakimś
produktem, oferujemy mu usługi powiązane z produktem naszej konkurencji.
W publikacji autorzy poświęcają szczególną uwagę aktywności podmiotów
gospodarczych na rynku usług oraz zagadnieniom związanym z klientem i konsumpcją na
rynku usług.
Spis treści
Przedmowa
Usługi: przeszłość - teraźniejszość - przyszłość
CZĘŚĆ I. PRZEDSIĘBIORSTWO W GOSPODARCE OPARTEJ NA USŁUGACH
Rozdział 1. Rozwój i tendencje zmian na rynku usług
1. Rozwój usług edukacyjnych i badawczych (B+R) a konkurencyjność gospodarki polskiej
i europejskiej
2. Usługi B2B przemysłu odzieżowego
3. Offshoring na rynku usług i działalności badawczo-rozwojowej
4. Business process offshoring szansą rozwoju polskiego rynku usług
5. Wybrane aspekt) zmian w usługach w Polsce - diagnoza i prognoza
6. Rozwój usług marketingowych w Polsce w czasach globalizacji
7. Uwarunkowania rozwoju międzynarodowego handlu usługami we współczesnej gospodarce
Rozdział 2. Innowacje w usługach
1. Innowacyjność sektora usług
2. Innowacje płynące od użytkowników - nowy aspekt konkurowania
3. Marketing internetowy w podmiotach świadczących usługi - wybrane zagadnienia
4. Innowacyjność przedsiębiorstw w sektorze usług
5. E-biznes jako nowoczesna forma prowadzenia działalności gospodarczej
6. Nowe wyzwania dla marketingu detalicznych usług finansowych
Rozdział 3. Działalność przedsiębiorstw usługowych
1. Sieć franchisingowa jako strategia ekspansji na rynku dóbr i usług
konsumpcyjnych
2. Rozwój franchisingu w sektorze usług w Polsce
3. Organizacja kongresów i konferencji jako element produktu poszerzonego w nowoczesnym
przedsiębiorstwie hotelarskim
4. Modele APIM w kształtowaniu relacji usługowej
5. Redukcja asymetrii informacji na rynku usług turystycznych
Rozdział 4. Usługi sektora non profit
1. Marketing w instytucjach kultury: zasady, uwarunkowania i perspektywy (w
świetle badań ankietowych)
2. Usługi świadczone w interesie ogólnym
3. Marketing usług kulturalnych w świetle wyników badań ankietowych - aspekt
instrumentalno-czynnościowy
4. Zarządzanie finansami w usługach edukacyjnych na przykładzie szkoły
5. Doświadczenie Ukrainy w podwyższeniu jakości usług samorządu lokalnego
6. Organ samorządu terytorialnego - aktywny nadawca na rynku mediów
7. Podejście do potrzeb pacjenta w publicznych zakładach opieki zdrowotnej w Polsce
CZĘŚĆ II. KLIENT W GOSPODARCE OPARTEJ NA USŁUGACH
Rozdział 1. Klient na rynku usług
1. Profil polskiego e-klienta
2. Pozycja konsumenta w sektorze publicznym
3. Pacjent na rynku usług zdrowotnych - determinanty wyboru szpitali
4. Zmiany wydatków na usługi medyczne polskich gospodarstw domowych a zjawisko
serwicyzacji konsumpcji
5. Wiarygodność źródeł informacji a proces podejmowania decyzji przez konsumenta
Rozdział 2. Kształtowanie relacji z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi
1. Usługi w procesie budowania trwałych relacji z klientem na rynku maszyn i
urządzeń
2. Rola marketingu w pozyskiwaniu klientów private banking
3. Budowanie lojalności klientów na rynku usług agroturystycznych
4. Autoryzowany doradca - nowa specjalność na rynku usług konsultingowych
5. Uwarunkowania motywowania pracowników salonów sprzedaży sieci telefonii komórkowej
Rozdział 3. Jakość usług
1. Dynamika kontaktu usługowego - metodologiczne aspekty pomiaru i analizy
jakości procesu i efektu usługi
2. Kulturowe uwarunkowania postrzegania jakości usług
3. Poziom obsługi klienta jako źródło przewagi konkurencyjnej
4. Satysfakcja nabywców usług zdrowotnych w Polsce i na Słowacji
5. Jakość usług tworzących produkt turystyczny obszaru w opinii klientów (na
przykładzie Krakowa)
Rozdział 4. Zachowania klienta na rynku usług
1. Zachowania zakupowe konsumentów żywności
2. Zachowania klientów transportu miejskiego
3. Preferencje i motywy wyboru usług przez klientów banków spółdzielczych
4. Zachowania młodego konsumenta na rynku usług gastronomicznych
5. Korzystanie z usług gastronomicznych przez gospodarstwa domowe dotknięte bezrobociem
- ujęcie empiryczne
6. Oddziaływanie na nabywców finalnych za pomocą bodźców merchandisingowych
7. Ryzyko podejmowane przez usługobiorców w świetle teorii perspektywy
8. Rola graficznych ocen atrybutów nadawanych przez jednostki handlowe w kształtowaniu
preferencji nabywców
430 stron, B5, miękka oprawa
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|