ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 85.00 80,75   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

PRZEDSIĘBIORSTWO I KLIENT W GOSPODARCE OPARTEJ NA USŁUGACH


RUDAWSKA I. SOBOŃ M.

wydawnictwo: DIFIN , rok wydania 2009, wydanie I

cena netto: 85.00 Twoja cena  80,75 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Usługi zyskują na znaczeniu nie tylko jako wyodrębniony sektor gospodarki narodowej. W działalność usługową angażują się coraz częściej przedsiębiorstwa dwóch pozostałych sektorów: przemysłu i rolnictwa. Usługi zostają "wbudowane" w końcowy rezultat procesu produkcyjnego, stanowią element kompleksowej oferty wielu przedsiębiorstw przemysłowych i rolnych. Jak deklaruje menedżer jednego z globalnych koncernów, zawsze, kiedy nie możemy bezpośrednio dotrzeć do klienta z jakimś produktem, oferujemy mu usługi powiązane z produktem naszej konkurencji.
W publikacji autorzy poświęcają szczególną uwagę aktywności podmiotów gospodarczych na rynku usług oraz zagadnieniom związanym z klientem i konsumpcją na rynku usług.


Spis treści

Przedmowa
Usługi: przeszłość - teraźniejszość - przyszłość

CZĘŚĆ I. PRZEDSIĘBIORSTWO W GOSPODARCE OPARTEJ NA USŁUGACH

Rozdział 1. Rozwój i tendencje zmian na rynku usług

1. Rozwój usług edukacyjnych i badawczych (B+R) a konkurencyjność gospodarki polskiej i europejskiej
2. Usługi B2B przemysłu odzieżowego
3. Offshoring na rynku usług i działalności badawczo-rozwojowej
4. Business process offshoring szansą rozwoju polskiego rynku usług
5. Wybrane aspekt) zmian w usługach w Polsce - diagnoza i prognoza
6. Rozwój usług marketingowych w Polsce w czasach globalizacji
7. Uwarunkowania rozwoju międzynarodowego handlu usługami we współczesnej gospodarce

Rozdział 2. Innowacje w usługach
1. Innowacyjność sektora usług
2. Innowacje płynące od użytkowników - nowy aspekt konkurowania
3. Marketing internetowy w podmiotach świadczących usługi - wybrane zagadnienia
4. Innowacyjność przedsiębiorstw w sektorze usług
5. E-biznes jako nowoczesna forma prowadzenia działalności gospodarczej
6. Nowe wyzwania dla marketingu detalicznych usług finansowych

Rozdział 3. Działalność przedsiębiorstw usługowych
1. Sieć franchisingowa jako strategia ekspansji na rynku dóbr i usług konsumpcyjnych
2. Rozwój franchisingu w sektorze usług w Polsce
3. Organizacja kongresów i konferencji jako element produktu poszerzonego w nowoczesnym przedsiębiorstwie hotelarskim
4. Modele APIM w kształtowaniu relacji usługowej
5. Redukcja asymetrii informacji na rynku usług turystycznych

Rozdział 4. Usługi sektora non profit
1. Marketing w instytucjach kultury: zasady, uwarunkowania i perspektywy (w świetle badań ankietowych)
2. Usługi świadczone w interesie ogólnym
3. Marketing usług kulturalnych w świetle wyników badań ankietowych - aspekt instrumentalno-czynnościowy
4. Zarządzanie finansami w usługach edukacyjnych na przykładzie szkoły
5. Doświadczenie Ukrainy w podwyższeniu jakości usług samorządu lokalnego
6. Organ samorządu terytorialnego - aktywny nadawca na rynku mediów
7. Podejście do potrzeb pacjenta w publicznych zakładach opieki zdrowotnej w Polsce

CZĘŚĆ II. KLIENT W GOSPODARCE OPARTEJ NA USŁUGACH

Rozdział 1. Klient na rynku usług

1. Profil polskiego e-klienta
2. Pozycja konsumenta w sektorze publicznym
3. Pacjent na rynku usług zdrowotnych - determinanty wyboru szpitali
4. Zmiany wydatków na usługi medyczne polskich gospodarstw domowych a zjawisko serwicyzacji konsumpcji
5. Wiarygodność źródeł informacji a proces podejmowania decyzji przez konsumenta

Rozdział 2. Kształtowanie relacji z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi
1. Usługi w procesie budowania trwałych relacji z klientem na rynku maszyn i urządzeń
2. Rola marketingu w pozyskiwaniu klientów private banking
3. Budowanie lojalności klientów na rynku usług agroturystycznych
4. Autoryzowany doradca - nowa specjalność na rynku usług konsultingowych
5. Uwarunkowania motywowania pracowników salonów sprzedaży sieci telefonii komórkowej

Rozdział 3. Jakość usług
1. Dynamika kontaktu usługowego - metodologiczne aspekty pomiaru i analizy jakości procesu i efektu usługi
2. Kulturowe uwarunkowania postrzegania jakości usług
3. Poziom obsługi klienta jako źródło przewagi konkurencyjnej
4. Satysfakcja nabywców usług zdrowotnych w Polsce i na Słowacji
5. Jakość usług tworzących produkt turystyczny obszaru w opinii klientów (na przykładzie Krakowa)

Rozdział 4. Zachowania klienta na rynku usług
1. Zachowania zakupowe konsumentów żywności
2. Zachowania klientów transportu miejskiego
3. Preferencje i motywy wyboru usług przez klientów banków spółdzielczych
4. Zachowania młodego konsumenta na rynku usług gastronomicznych
5. Korzystanie z usług gastronomicznych przez gospodarstwa domowe dotknięte bezrobociem - ujęcie empiryczne
6. Oddziaływanie na nabywców finalnych za pomocą bodźców merchandisingowych
7. Ryzyko podejmowane przez usługobiorców w świetle teorii perspektywy
8. Rola graficznych ocen atrybutów nadawanych przez jednostki handlowe w kształtowaniu preferencji nabywców

430 stron, B5, miękka oprawa

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022