ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

DŁUGI OGON EKONOMIA PRZYSZŁOŚCI KAŻDY KONSUMENT MA GŁOS


ANDERSON C.

wydawnictwo: MEDIA RODZINA , rok wydania 2009, wydanie I

cena netto: 45.20 Twoja cena  42,94 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Co się stanie, gdy każdy konsument będzie mógł mieć wszystko, o czym tylko zamarzy? Gdy na przykład grupa nastolatków uzyska możliwości techniczne pozwalające na nagrywanie piosenek czy filmów, do których dystrybucji posłuży się Internetem - i to dokładnie na tych samych warunkach, z jakich korzystają obecnie największe wytwórnie branży rozrywkowej?

Chris Anderson przedstawia przyszłość handlu i kultury.

Według jego teorii, rola produktów tworzącycych czoło list sprzedaży będzie stopniowo malała na rzecz ogromnej liczby dzieł traktowanych dotąd jako tło.

Posługując się przykładami ze świata filmu, książki i muzyki, pokazuje, w jaki sposób Internet przyczynia się do budowania nowej struktury handlu, gdzie połączona wartość dóbr nie cieszących się sczzególnym powodzeniem (jest ich bardzo wiele), przekracza wartość sprzedaży niewielkiej liczby bestsellerów czy hitów.

Anderson przedstawia to zjawisko za pomocą wymyślonego przez siebie terminu - długi ogon - który robi zawrotną karierę na całym świecie.


Spis treści:

Podziękowania
Wstęp
1. Długi ogon
2. Przebój rynkowy - droga na szczyt i upadek
3. Krótka historia długiego ogona
4. Trzy czynniki stymulujące długi ogon
5. Nowi wytwórcy i producenci oferty
6. Nowe rynki
7. Nowi tastemakerzy
8. Ekonomia długiego ogona
9. Krótkie czoło
10. Wolność wyboru
11. Kultura nisz
12. Obraz bez ograniczeń
13. Nie tylko rozrywka
14. Zasady długiego ogona
15. Długi ogon w marketingu
Zakończenie - długi ogon jutra
Epilog
Źródła i lektura uzupełniająca


364 strony, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022